Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Můj názor na tento nemorální a naprosto zbytečný paskvil dnešní doby je následující ...

http://antibabis.webnode.cz/uctenkovka-vysmech-babis-si-z-nas-seredne-strili/

7 1
možnosti
Foto

Babiš tam už půl roku není.

2 3
možnosti
MB

Považuji za normu, že každý slušný člověk potírá komunisty a podobně se stavím ke slosovačce. Zde, je názorně vidět zmar vládního směru. Digitalizace státní správy se snížením nákladů se nekoná. Koná se hon, tedy EET. Už se o přínosu 18 mld Kč moc nemluví ... Jede se postaru , příjmem nových úředníků a novou formou podněcování třídního boje, závisti. Tento idiocismus je výkladní skříni veleúspěšné vlády ! ... Zejména důchodce pak překonává složitosti , jak se přihlásit ! ... :-)

28 2
možnosti
Foto

Přihlásit se zvládne každý počítačově gramotný důchodce. Hlavně musí vědět, jak se jmenuje.

3 1
možnosti
JV

Včera jsem byla nakupovat; účtenky jsem si vždy brala i před EET, beru si je i nadále. Účtenkovku jsem chtěla vyzkoušet, tak jsem se přihlásila a zadala požadované údaje z účtenky; všechno proběhlo bez problémů a účtenka je zaregistrována do slosování. Pravda, ověření trvalo trochu déle, asi hodně lidí chce vyhrát milion, ale kam spěchat? Beru to jako každou jinou loterii; jedenkrát ročně si koupím nějaký los, případně vsadím sportku a někdy něco vyhraji, jindy ne. Neřeším to a cca za rok se opět zúčastním "hazardu". Účtenkovka se mi docela líbí a kdybych náhodou něco vyhrála, budu mít radost. Hysterické reakce na "šmírovací účtenkovku" některých lidí jsou mi nepochopitelné, zvláště od těch, kteří se na sociálních sítích svěřují celému světu se svými soukromými radostmi a starostmi, včetně fotodokumentace.

10 17
možnosti
Foto

nesázím, nehraji na automatech a nebudu ani v účtenkovce. Přesto si žádám účtenku protože u benzínek vím, že nevyžádané prodavačky poskytují podnikatelům, kteří si s nimi zvyšují výdaje u svých dopravních prostředků.

3 1
možnosti
Foto

Ale pouze ty v hotovosti, pane Bicero.

2 0
možnosti
MP

Já jsem zadal přes telefon čtyři účtenky s výsledkem , není v systému a dvě účtenky se ověřují už dva dny všechny dobře napsané. Naprosto nefunkční.

3 0
možnosti
Foto

Potvrzujete má slova. Naprosto stejný výsledek, akorát u mě pouze na dvou vzorcích.

2 0
možnosti
Foto

Též jsem to zkusil a musím říci, že moje zkušenosti nejsou tak negativní. Koukal jsem jak blázen, že pumpy nejsou v EET, ale budiž.

Jinak ke článku plati ono známé kdo chce psa bít, ten si hůl najde. Já žádné zvláštní závady nezaznamenal. A když, tak byly moje.

Náklady na tento projekt jsou někde v řádu zlomků promile celkových daňových příjmů a nevím, proč by provoz měla hlídat kopa ministerských úředníků, když jde, hezky česky řečeno, o outsourcing firmě Siemens Nixdorf.

0 0
možnosti
Foto

Mám tomu rozumět, že pumpy jsou z EET vyjmuty? To snad ne.

0 0
možnosti

Třeba to mají udělaný tak, aby to vypadalo jako hra a ve skutečnosti se vyhrát nedá nic. ;-D Ale účel bude splněn, vy přestáváte věřit hospodskému hospodský nevěří vám, že jste to udělal schválně a všichni jsou na sebe navzájem na....s.....ný! A to vládní garnituře vyhovuje, čím více se rozeštve lid, tím větší svinstva se ztratí tam nahoře.

9 0
možnosti
VK

Vždyť to André říkal. Všeci kradnú. A běda jak ne.

24 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.