Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J51a80n 38K69o78z16á69k 6631665395

Pamatuji si, že vaše blogy byly plné gramatických chyb. Už vám Hate Free dodaly korektora?

0/0
12.10.2017 23:43
Foto

T14o55m54á58š 47F39l19a18š35k88a 5285315246421

Neměl vy jste vlastní webové stránky které vám pořád napadali hackeři? A nežádal jste mě neustále zda můžete mé blogy přebírat?

0/0
13.10.2017 20:40

A98n39t18o13n11í83n 10R66e39č12e41k 9115942946110

Stejně teď občané na Krymu už více než rok nejuchají radostí z připojení k RF. Ekonomika Krymu je dosti v mínusu, např. návštěvnost letních rekreačních zařízení byla opět jen třetinová, dva přístavy pro nedostatek zakázek pro lodě jsou odstaveny, atd. Krym je nyní velkým závažím na nohou finančníků v Kremlu. I tam v letech 2015-2017 nepozvedli ani o kopějku důchodců penzi, až od 1.1.2018 trochu dojde k navýšení. Krátce řečeno, žádné juchuchů tam není!!

+5/0
12.10.2017 12:40
Foto

J94i83ř22í 89H83e10r51m70á93n48e43k 4876902762670

Achich ouvej, Krym bolí? No, ještě tomu věřit...

0/−4
12.10.2017 12:42

J63i30ř66í 94K69i48n96d66l 2628827383477

Krym je závislý na dodávkách vody a elektřiny na Ukrajině. Ukrajinská energetická společnost DTAK pohrozila, že může vypnout dodávky elektrického proudu, pokud nedostane zaplaceno dlužných 741 miliónů hřiven (1,4 miliardy korun). Zásoby vody dostává Krym z Ukrajiny. Podle krymských proruských úřadů Ukrajina přivřela kohoutky a z původních 50 kubíků za sekundu dodává na Krym na pouhých 16 kubíků. Podle Ukrajiny Krym dluží za dodávky vody i elektřiny a mohl by být odříznut i od dodávek vody. Inflace na Krymu dosáhla, 78 %. Ceny zboží se zvedly o 92 %. Příjmy z turismu, které tvoří výdělek významné části populace, se nepodařilo vrátit na úroveň roku 2013. Aby se udržela životní úroveň na Krymu na přijatelné úrovni je Krym dotován z Moskvy, Témeř 80 procent rozpočetu Krymu kryjí převody z federálního účtu státní pokladny. Jedná se o 50,7 miliardy rublů.

+6/0
12.10.2017 13:42

J25i51ř26í 46K43i23n17d39l 2148167403397

Obsaď vojensky kus sousedního státu, pak tu okupaci označ za hotovou záležitost a oškubanému sousedovi nabídni podle čtverečních metrů či počtu občanů nějaký rubl nebo naftu. Pochybuji ale, že by Rusové někdy někomu něco za okupaci dali. Mají vlastní metodu,Najdou si v okupované zemi lidi, jež označí za tamní lidovou vládu, a ta je dodatečně pozve. Na Krymu udělali volby v jejich pojetí, hádejte, jak dopadly.

Pramen:Karel Steigerwald

+7/0
12.10.2017 11:41

J42i57ř67í 24K63i66n94d18l 2888707473217

Tak se dá rozbourat celá dějinami prolezlá Evropa, kde kdeco někdy někomu jinému patřilo. Kusy Ukrajiny by mohli chtít Poláci a Litevci. Krym Tataři. Němci kus Polska. Maďaři kus Rumunska. Italové Istrii. Němci Alsasko. Vydalo by to asi na sto agresí a válek. Každý má nějaké právo.

Pramen :Karel Steigerwald.

+8/0
12.10.2017 11:43

J43a10r35o62s96l27a58v 17N54á62p35r28s77t11e98k 6735836

Zatím nejúspěšnější bylo odtržení Kosova. Za to Srbům nikdo nic ani nenabídl.

0/0
12.10.2017 14:24

M46i63r57o88s36l62a21v 80K82u12l94h86a29v57ý 5549132141

RvRvRv Všechno jsou to účelové kecy v kleci; jen si do Zemana kopnout. Přečtěte si dnešní článek na PL od Terezy Spencerové kde vypočítává, kolik předních a významných státníků ze záp. států se vyjádřilo proti sankcím za Krym a ten označili jako jednoznačně ruský. Rada Evropy už schválila doporučení ke zrušení sankcí od 1.1.2018 a její předseda označil projev Zemana jako moudrý.

I šéf asociace právníků při EU označil referendum na Krymu za platné a i dle ukrajinské ústavy za legální.

Jak v tomto kontextu zní všechny ty odsudky Zemanova projevu od všech lídrů stran a kandidátů do prezidentských voleb??? Posype si někdo z nich popel na hlavu? Asi těžko a jsem zvědav na ČT, zda se alespoň zmíní.

+5/−11
12.10.2017 11:25

L13u43b87o54š 42Č85e56r32n84ý 6799319487458

Normální pluralita názorů, nebo snad ne?

0/−1
12.10.2017 11:29

J62i66ř30í 34K51i17n89d31l 2168477233807

Pane Kulhavý vy lžete a vymýšlíte si. Dne 22.06 2017 Rada Evropy prodloužila sankce proti Rusku. POkud jste četl článek Terezy Spencrové v PL, tak sdělte jaké významné státníky vyjmenovala, kteří nesouhlasí se sankcemi proti Rusku. Předseda Asociace akreditovaných právníků pro interakci s orgány veřejné správy při Evropské unii, Christian D. de Fouloy, publikoval analýzu právního postavení Krymu, s překladem ji pak přepublikoval senátor Konstantin Kosačev ( publikuje na Sputniku) na stránkách Senátu Ruské federace. Od něj to převzala proruská media. Takže nevím, co jeho analýza obsahovala, ale by to názor jednoho člověka a ne názor celé organizace. To, že okupace Krymu byla v rozporu s Charta OSN, ví každé malé dítě,

+9/0
12.10.2017 12:14

A23n25t63o30n34í14n 80R24e73č97e65k 9855392146760

No ty Parlamentní listy jsou pěkná žumpa.

+7/0
12.10.2017 12:28

V11o66k51o82u89n 41V47l48a37d65i94m15i46r 8232818959958

Ono za sve zu mluvi to, ze se vydavaji za parlamentni. S parlamentem toho maji spoecneho stejne jako Völgischer Beobachter s lidem, nebo kdysi Lidova Demokracie s demokracii ci Svobodne Slovo se svobodou. Ci Rude Pravo s pravem.

+3/−1
12.10.2017 14:25

M73i72r28o70s91l12a59v 74K50u33l71h64a11v43ý 5939472401

Nevíte nic a píšete, jak příznačné. Na PL mají politici přednostní rubriky, svá hodnocení a rubriku dotazů čtenářů a odpovědí. Vše o parlamentu je zde aktuálně. Články nepolitiků jsou, dle uvážení redakce, pod petice a názory.

Než budete zase naprázdo blafkat, je dobré se podívat na předmět doličný.

+2/−1
12.10.2017 16:31

M88i64r63o64s33l49a75v 75K35u63l38h97a43v11ý 5909112691

Pane Kindle, odkázal jsem na zdroj a nebudu to znova hledat za Vás. V článku je odkaz na originální text, takže Vaše šňůra převzetí je zbytečná. Vy znáte ukrajinskou ústavu??? Dle ní měl Krym na referendum PRÁVO!!!

A najděte si tu poslední deklaraci Rady Evropy, v níž se otvírá cesta k ukončení sankcí. Tož tak; nerad jsem s Vámi v opozici.

+1/0
12.10.2017 23:44
Foto

J22a66r85o16s18l63a90v 17C48a17l74t83a 8360315111676

Mně k tomu docela sedí to přirovnání k mnichovské dohodě, i to, jak ji později komentoval Winston Churchill (i když doufám, že se jeho slova v tomto případě nenaplní): "... mohli jsme si vybrat mezi hanbou a válkou. Vybrali jsme si hanbu a máme válku."

+8/0
12.10.2017 10:37
Foto

J16i34ř26í 41H40e50r32m51á93n66e48k 4306762162320

Ten citát je ale nepřesný. Přesně to je takto:

“You were given the choice between war and dishonour. You chose dishonour, and you will have war."

https://www.goodreads.com/quotes/614924-you-were-given-the-choice-between-war-and-dishonour-you

Nicméně ani okolnosti vůbec nesouhlasí. Jediné, co souhlasí je tvrzení, že pokus o změnu statusu Krymu by znamenal válku.

0/−3
12.10.2017 10:52
Foto

V79l63a40d31i37m61í34r 79K11r71o57u83p41a 8107918971412

A teď mi řekněte, z hlediska obyčejné lidské spravedlnosti, kdo by za tu válku mohl? Pokud řeknete, že by za ni nemohlo Rusko, jakožto ten, kdo znásilnil, mohou si za znásilnění i ženy a nemůže za ně ten, kdo je znásilnil...?

+6/0
12.10.2017 11:05
Foto

J37i39ř36í 76H73e68r38m71á43n43e21k 4516252702390

Kdo by za tu válku mohl? No, asi ten, kdo by ji začal. A bohužel, s Hitlerem to bylo tak, že bylo lépe do té války jít hned, protože by asi nebyla tak strašná. To jsou ale pouhé úvahy, které nemusí být pravdivé.

Ale nepochybnou pravdou je, že připojení Krymu k Rusku nepředcházela ani náhodou taková nenávistná kampaň, kterou celá léta vedlo nacistické Německo proti ČR.

To je ověřitelné. Rusko celých 25 let neudělalo jeden jediný pokus získat Krym zpět. Platilo Ukrajině velmi drahé výpalné, aby mohlo používat strategicky významnou základnu Sevastopol.

A jen opravdu naivní lidé nebo také cyničtí lháři jsou schopni tvrdit, že ten nepořádek na Ukrajině v roce 2014 způsobilo Rusko. A obyvatelstvo Krymu najednou zjistilo, "kde nechal tesař díru". Takže celá ta věc je velmi komplexní.

+1/−8
12.10.2017 11:16
Foto

J41a84r94o30s94l10a72v 16C81a53l25t69a 8820655901506

Začátkem a příčinou případné války by jistě byl ten akt obsazení Krymu, bez ohledu na to, kdy by padly první výstřely.

+6/0
12.10.2017 11:22

T11o67m17á91š 46B79r54y15k94n12a59r 1925277223372

Jestli chcete válku proti Rusku, tak jste blázen. V rámci objektivity jste jaksi zapomněl dodat, že než se nám Sudety vrátily, tak zemřelo cca 60 000 000 lidí.....A jelikož je Rusko jaderná velmoc, tak by těch lidských ztrát bylo tentokrát zřejmě mnohem více ;-)

+1/−1
12.10.2017 11:27
Foto

J84a11r27o51s55l15a71v 12C40a64l33t54a 8320585981546

Rozumíte psanému textu? Hned v úvodu píšu, že doufám, že se slova W. C. nenaplní. :-P

+5/0
12.10.2017 11:34
Foto

J15i52ř91í 20H83e17r77m92á61n39e88k 4356922492790

Ne, to si nemyslím. Žádné obsazení v tom pravém slova smyslu se nekonalo.

Při obsazení země, jako třeba 15. března 1939 se přes hranice státu hrne těžká bojová technika a vojsko a je vyhlášena okupace. Tedy v našem případě protektorát.

Žádné takové obsazení vojenskou silou na Krymu neproběhlo. Je o tom i pěkná píseň Alexandrovců, myslím si, že se jmenuje Decent People.

+1/−7
12.10.2017 11:28
Foto

V87l69a26d39i67m65í23r 44K44r39o64u75p37a 8237348321562

"Žádné takové obsazení vojenskou silou na Krymu neproběhlo." - tak tahle vaše věta mně úplně stačí...8-o

+6/0
12.10.2017 13:21

J94a56r54o50s35l12a53v 77N33á33p89r26s26t46e19k 6905836

Ono se to nazývá různě. například v roce 99 bylo tříměsíční bombardování nedalekého evropského státu nazváno "Letecká kampaň"

+1/0
12.10.2017 14:29

V44o83k16o28u40n 88V90l17a56d79i29m41i49r 8782368179418

Ano, na Krym se valila jen lehka bojova Technika v pdobe tanku a a gruzoviku, na rozdil od tezkych nemeckych koni, na kterych prijela vetsina nemeckych nacistickych vojsk.

A konecne i ty tisice tanku, ktere se do Ceskoslovenska v roce 1968 valily ze vsech stran byly jen lehka vojenska Technika, coz opodstatnuje vasi teorii, ze to tenkrat take zadna okupace nebyla.

+5/0
12.10.2017 14:30
Foto

J39a46r94o38s62l67a71v 61C43a41l33t28a 8280915551846

Voni jsou ale hlava, pane vachmajstr!!!

0/0
12.10.2017 14:55
Foto

P52e77t50r 26H38a64h67n 2628439779313

A proč zrovna vy píšete o kousek výše o "naivních lidech a cynických lhářích"? A proč ne v první osobě? Zelení mužíčci jsou ve vašem pojetí ještě pořád neidentifikovatelné organismy ač i Putin přiznal, že je tam poslal a pak je vyznamenal? No fuj...

+1/0
13.10.2017 7:36
Foto

V34l45a82d54i62m18í84r 17K72r94o55u81p26a 8437658951562

Vy nevíte, kdo začal válku o Krym? Vy nevíte, čí "zelení mužici" se zbraněmi se tam najednou ocitli? Vy nepokládáte situaci, kdy někam vtrhnou cizí vojáci se zbraněmi, aby ono území obsadili, za válečný akt...?

+8/−1
12.10.2017 13:19
Foto

J67i88ř38í 87H72e56r95m11á85n90e12k 4736772422940

Válka o Krym? Vy myslíte ta studená?

0/−1
12.10.2017 15:04
Foto

J84a46r47o26s59l86a70v 19C42a84l81t88a 8960955331816

OK, citoval jsem to možná trochu nepřesně z paměti, ale smysl je stejný, a i ty okolnosti souhlasí - zábor území cizího státu pod pofidérní záminkou.

+2/0
12.10.2017 11:07
Foto

J72i67ř21í 93H53e48r42m60á88n86e53k 4756272812420

Ne, ty okolnosti vůbec nejsou stejné. Možná výsledek trochu ano.

+1/−4
12.10.2017 11:16
Foto

J93a62r60o95s79l94a49v 45C68a95l78t95a 8120905661986

Ano okolnosti se trochu liší, nejvýraznější rozdíl je v tom, že diktátor se nejmenuje Hitler, ale Putin.

+4/0
12.10.2017 11:39
Foto

J14i61ř18í 39H16e66r47m50á46n13e86k 4366722432940

Když si to myslíte.....

0/−2
12.10.2017 11:45

V90o60k51o87u36n 45V10l53a86d33i31m51i96r 8742528409698

Zrovna dnes jsem si vsiml v papirovych novinach, ze Vladimir Vladimirovic Putin Dostal darem malou fenku. Verim, ze take dostane jmeno Blondie.

+2/0
12.10.2017 14:32
Foto

R32a87d48k23a 19K52i36e37l24b20e58r75g18e22r72o35v11á 6873447590134

A přitom jsem do Pražských novin před sto sedmdesáti lety zcela výslovně a jasně napsal, že z nějakého panslavismu jsem zdravě vyléčený a že, jak ty Poláky, ty malé Rusy se svázanýma rukama, a ani Maďary, jak je nemusím, raději jim věřiti máme než Rusům, jidášům, co s polibkem přicházejí a v co jedině koukají, jak nás do kapsy strčiti chtějí.

Zdroj: https://kielbergerova.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=554096

Je to upravené... slova K.H. Borovského:))) jenomže hezké je, že coby neprezident Borovského MZ zmiňoval v každé druhé větě...evidentně četl jen cosi, a snad se i bojím, kdyby se tohle o Havlíčkovi ,,domáknul", že by i ten jeho ... totakovýhavlíček ... dopadnul jako nebožák Peroutka.))) nehledě na podstatu Vašeho blogu :-), že narozdíl od totakovéhohavlíčka pan prezident podcenil, co je za rohem a že nikdy nebudeme pro Rusko rovnocennými. Z trochu jiného tématu - Pavel Kysilka to nedávno řekl jasně... cesta do pekel je orientace na východ s poníženým prosíkem a servilitou. Musíme se vztyčit - klidně obchody vést, ale s hlavou nahoře a jedině ve vyváženém partnerství. Nikdy jinak.

+12/0
12.10.2017 10:15
Foto

J39i62ř14í 17H30e16r83m25á49n75e93k 4726272132840

Ovšem, pan Kysilka se mýlí, Radko. Na cestě do pekel už jsme a budeme moc rádi, když se z ní vyhrabeme. A my s EU jsme ve vyváženém partnerství?

0/−5
12.10.2017 10:53

M93i80r81o18s25l59a21v 35M50u77d77r20a 6589257950852

Jak může být někdo partnerem, když je členem?8-o

+5/0
12.10.2017 10:59
Foto

J17i79ř66í 91H34e44r15m87á46n51e22k 4736442642130

Stejně, jako je občan ČR partnerem své vlády.

0/−1
12.10.2017 11:06

M90i18r86o40s30l16a36v 44M52u27d36r62a 6399517940352

?8-o

+2/0
12.10.2017 11:10

I53v88a86n91a 60A21n59d59r74l92o71v73á 4470478902843

V pekle jste akorát vy a vám podobní. Neschopní jak uvažovat, tak i neschopní v nových podmínkách.

+3/0
12.10.2017 10:59

L73u86b11o70š 84Č75e79r79n45ý 6239739967808

...přesně řečenoR^

+1/0
12.10.2017 11:05
Foto

J75i45ř50í 25H22e30r54m77á20n39e96k 4376802542220

Paní Andrlová, Vy jste to dnes rozjela. Co prosím myslíte tím "neschopní v nových podmínkách"?

Snad věk? Ano, před pěti lety jsem ještě běhal za tramvají, dnes už ale pouze důstojně jdu. Koleno v nových podmínkách zestárlo.

A za deset let, pokud se toho vůbec dožiji, to bude ještě horší. Ach, ty nové podmínky. To už budu také hůř slyšet a v tom intimním životě to už také nebude ono.

0/−4
12.10.2017 11:09

I64v69a14n79a 45A76n65d64r93l64o24v77á 4180168562463

Ta neschopnost se týkala chápání věcí mozkovou kůrou. Krásně jste to teď ukázal a děkuji vám za potvrzení mých slov.

+4/0
12.10.2017 11:10
Foto

J46i61ř77í 98H56e30r57m35á26n45e17k 4626572132430

Já, chápu věci svou kůrou mozkovou, Hercule Poirot říkává "moje šedivé buňky mozkové", ještě docela dobře a jsem schopen si na sebe ještě velmi dobře přivydělávat k důchodu.

Čím se ale lišíme, je náš světonázor. A já nepokládám za korektní, a ani to nikdy nedělám, abych vůbec někdy někoho nazýval "neschopným v nových podmínkách".

To je demagogie hoch Drei, tedy na kubík.

0/−4
12.10.2017 11:25

I13v30a67n24a 74A19n93d61r13l20o80v56á 4600968522463

Ale vy jste neschopný se adaptovat v nových podmínkách. Já chápu, že to není ono, když nemáte za sebou všemocnou státní bezpečnost, ale to už je váš úděl a vaše prokletí. Ale netahejte tam i ostatní, kteří tyto zkušenosti a vaše pokřivené smýšlení nemají.

+6/−1
12.10.2017 11:34
Foto

J70i63ř92í 60H74e12r55m64á44n21e78k 4636982692120

Nikdy jsem za sebou všemocnou Státní bezpečnost neměl. A pokud jsem něco za práci pro kontrarozvědku získal, bylo to, že jsem mohl dělat práci, kterou jsem měl rád a která byla, proč to tajit, také skvěle honorována.

Ale žádná jiná privilegia, na které myslíte, jsem neměl. Nebyli jsme členy nomenklatury a, proč to nepřiznat, měli jsme o hodně snazší služebně cestovat do zahraničí.

Prostě, ty Vaše připomínky jsou dosti naivní. A já naprosto nechápu, proč bych měl mít problém adaptovat se v nových podmínkách? Adaptoval jsem se jako každý druhý.

0/−3
12.10.2017 11:50

I16v89a31n20a 56A50n90d80r37l52o10v74á 4870758732963

Adaptoval jste se jako každý druhý důchodce - nijak. Proto jste v tom pekle. Ale netahejte tam lidi mladší a ty, kteří jsou schopni chápat věci i v nových podmínkách. Tak nevím, jestli jsem to dostatečně vysvětlila. Budu zvědava na odpověď a jestli se potvrdí ta slova o mozkové kůře.

+3/0
12.10.2017 11:52
Foto

J37i73ř97í 45H98e63r52m67á11n74e12k 4796622392390

Vy jste opravdu trochu neorientovaná.

Když skončil "socialismus", tak mi bylo 41 let. Tedy žádný důchodce, ani náhodou.

Okamžitě, ale skutečně okamžitě, již v lednu 1990, jsem se spojil s jednou nizozemskou firmou a té jsem několik let poskytoval technické služby.

Také jsem se pokoušel podnikat, rok a půl jsem pracoval v Polsku, tři roky pro Siemens a 6 let pro jednu anglickou firmu.

Takže, pokud nejsem schopen chápat věci v nových podmínkách, tak to jsem asi Johanka z Arku.

0/−2
12.10.2017 11:59

I61v43a17n73a 65A39n85d95r95l78o81v65á 4170738372663

Proto teď v důchodu musíte pracovat na recepci jako vrátný?

+3/−1
12.10.2017 12:00

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz