Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Tímto způsobem to jde udělat jednoduše u všech stran se shodným výsledkem, v tomto případě je problém, že jde o jednostranný pohled zaujatého člověka a s jasným záměrem pošpinit.

ANO je mimo mé volební preference , ale budu jí fandit, bo tolik bláta a zlé energie nakydané o něčem vypovídá, (tedy pro méně chápavé nikoliv o výše uvedené straně ).

Škoda těšil jsem se na zajímavé čtení, ale asi Vám stačí jak Vám tady přatelé klepají na zádíčka,,,bravo,bravo...:-/

8 1
možnosti
Foto

I47v44a64n 71M30a76r22e79k

19. 10. 2017 19:40

P. Korecký R^ Jo jsou to ti vyvolení, na ně my plebs nemáme .

0 1
možnosti
PV

Babise ani ANO volit nebudu, nicmene - neni ta narazka na imigraci a Slovaka pod Vasi uroven? To vypada jako utok na prvni signalni!

8 1
možnosti
Foto

Včera jsem na internetu zachytil nějaký dopis, v němž syn píše mámě, proč nemá volit pana Babiše. Tam je řečeno mnohé, Váš blog to doplňuje.

Tomáši karma a přání pěkného večera....

7 0
možnosti
Foto

Já děkuji a též zdravím. Já mohu být též jen poctěn, v jaké společnosti se nalézám. Nemyslím si, že píšu tak dobře jako např. právě p. Ábelovský, o Vás nemluvě. Večer dnes trávím pracovně.....

2 0
možnosti
PB

P14e61t18r 43B49r69o30ž

19. 10. 2017 17:48

Mnoho lidí, kteří s Andrejem už smlouvu podepsali, skončili okradeni o všechno, co měli.

20 1
možnosti

Možná by bylo dobré ty případy "okradených podnikatelů" ověřit v obchodním rejstříku - majitelé zbankrotovali, tyto podniky zadlužili a v takovém Švýcarsku už by dávno bručeli. Že ty podniky koupil za jednu korunu, oddlužil a ozdravil - uchoval i část pracovních míst tam na dědině - by mu sloužilo ve slušné zemi spíše ke cti.

4 4
možnosti
Foto

Velmi dobré, karma.

6 1
možnosti
JN

K volbám nechodím, nevím, proč by za mou volební účast měla nějaká strana dostávat 100.-Kč. Ale tato protibabišovská kampaň mě patrně donutí k volbám jít a ANO volit. Polemizovat s programem jakékoliv strany je nesmysl, oni stejně nesplní téměř nic ze svých slibů. Pokud by všichni splnili, co slíbili, tak se máme jako v ráji. Proč se nerozepíšete o tunelech sociální demokracie? Ti jsou daleko horší než Babiš, a stejně je bude volit dost lidí.

13 19
možnosti
VK

Proč se o nich nerozepíšete sám? On je autor volič socanů? Tahle argumentace, že se někde mlátí černoši, je na úrovni pětiletého dítěte...To oni zase....!:-P

6 5
možnosti
Foto

Na dnešní blog mi přišla reakce mailem, kterou sem dávám a přimlouvám se redakci ať ho nemaže, byť může třeba mít dojem, že ten příspěvek není úplně vhodný. Předem děkuji.

----

pane Flaško, když jste pod ochrannou rukou zdejších cenzorů kteří si svou funkci spletli s udělením feudálního léna a podle něj na něm šáfářují. Na Idnesu tím pádem neplatí Kodex, pravidla, zákony, či cokoliv jiného, tam platí zákony nevzdělaného Bangy.

Sleduji Vás už hodně dlouho, stejně jako Vám podobné Abelovské, Vodvářky, hloupé blondýnky a zapšklé dámy, o jejichž identitách máme své poněkud jiné informace. Kdyby zde nešafářovali hloupí a nevzdělaní, navíc zakomplexovaní chudáci, kteří zlikvidovali všechny jen trochu vzdělanější a inteligentnější lidi, tak Vy a Vám podobní byste byli marginálními blogery, kteří by záhy se staženým ocasy odsud odešli, protože diskutéři by Vás rozcupovali na cucky. Protože ve skutečnosti jste trapní a ubozí s tou svou zdánlivou ušlechtilostí Číst Vaše srandovní diskuse, kde si vzájemně plácáte po zádech: "zasloužená karma, Tomáši", Díky, Tomáši!", to vše na vzájemných stránkách a navíc to tvoří třetinu diskuze, to chce fakt kačení žaludek. Zbytek tvoří Vaše ubohé urážky s Vámi nesouhlasících diskutérů (za mnohem mírnější kousance nás tady omezenec Banga a super hloupá Tereza nemilosrdně vyčistili - a neštítili se ani podrazů), kdy si přitom neumíte poradit s ne zrovna příliš chytrými diskutéry, protože jste - jak jste to jenom napsal? - konkluzivně obsedantní? - už jenom když spatříte jejich jména. A to je jediné, co nás na těch Vašich diskuzí baví, jak si několik dospělých lidí neumí poradit s taktikou jednoho důchodce a jednoho drobného podnikatele s poněkud umanutými názory na křesťany a Mašíny. Mně z toho vyplývá jediná věc: vy nejste dospělí, vy jste malí umanutí kluci, kteří se na pískoviští mlátí lopatičkami po svých prázdných hlavičkách. Což vzkazuji Vašim stejně postiženým kámošům, kteří se stejně jako nedokáží postavit skutečným oponentům.

1 0
možnosti
Foto

Zde jen odbočím: také jsem měl problémy s panem Petříkem, a že to byly fest problémy, ale nikdy to nesklouzlo do trapných napadání, urážek a pod. A nikdy jsem nebyl v roli, že by se mi Petřík posmíval, vždy to bylo naopak. Čím to tam mohlo být, co myslíte, Tomáši? Že by v míře inteligence, vlastnictví argumentů a umění jich používat? A také v určitém nadhledu, kdy se nenechám v manévrovat do role hádavé ženské? Dokázal jsem dokonce pana Petříka dohnat k tomu, že mi věnoval celý blog - to když jsem přirovnal Juldu Fučíka ke komunistické obdobě Horsta Wessela, tenkrát byl hodně rozlobený. A přesto jsem spolu nakonec docela vycházeli. Já si ponechal svoje názory, on svoje, neviděl jsem žádný důvod své názory opakovat v každé diskuzi. Důležitější je dnes nakonec shoda na podstatnějších věcech.

Mmch, když už jsme u těch Mašínů, nějaká zdejší blogerka se náramně pohoršovala nad pořadem GEN-Mašíni. Nějak jsem tam postrádal právě příspěvky vás, skalních zastánců. A že se přímo nabízely trefné odpovědi. Např. když dotyčná, zjevně neobeznámená s událostmi a nadupaná mainstreamem, napsala: zastřelili pokladníka! Přitom z textu vyplývá, že ví, že v autě byly ještě další 3 osoby, které zastřeleny nebyly. Co, proboha, má taková baba v tý svý kedlubně? Ona si nepoloží otázku, proč nezastřelili ostatní, zde zejména ostrahu auta? Ne, nepoloží, protože je pouhou konzumentkou (stejně jako vy). Ona nikdy neslyšela o tom, že pokladník byl ozbrojen a vytáhl na Mašína zbraň? A že ten zareagoval bleskově a pokladníka zastřelil v tahanici jeho vlastní zbraní? Jak to, že to té dámě nikdy z vás nedokázal vysvětlit? Je to tím, že to sami neznáte? Že prostě nemáte argumenty? Tak to potom chápu, že se u Hermánka či Petříka nechytáte, jste prostě příliš hloupí. Což by se ostatně prokázalo, kdyby to tu redakce nečistila od skutečných diskutérů a oni by vám to mohli nandat.

1 0
možnosti
PG

P75a68v34e10l 21G20ö94t12z12e

19. 10. 2017 16:06

A to takhle rozpitvavate kazdy takovy papir, co vam pristane ve schrance? Dost o tom pochybuji.

7 2
možnosti
VK

Odpověď na vaší otázku najdete už v perexu. Tipnu si. Volič Anofertu a Zemana, že?

1 2
možnosti
Foto

I65v34a82n 96M56a59r22e17k

19. 10. 2017 16:02

Též mi to přistálo včera ve schránce p. Flaško. Dnes se to pro změnu objevilo v deníku "Dnes" . Nevěnoval jsem tomu ale žádnou pozornost . Až Váš blog mě zaujal a zvažuji vhodit svůj hlas při zítřejších volbách právě této straně , ale řekl bych , že je to hlavně zásluha Vaše a vašeho blogu . R^[>-]

6 12
možnosti
VK

Včera jsi to házel SPD. Víš co Váňo? Mrskni to tam pro jistotu oběma. Volíš v Moskvě na ambasádě? Jinak rozhodovat se podle blogu svědčí o tvé prudké inteligenci.;-D

9 1
možnosti
KD

K78a18r83e29l 25D77u47f61e62k

19. 10. 2017 13:36

Podobnou smlouvu s občany mám ještě někde doma schovanou. Pro ty, kteří si nepamatují, tak mi ji poslala v r.2006 ODS, ještě s Mirkem Topolánkem v čele. A já jim trouba tenkrát i věřil a volil. Povolební smlouva už nebyla a ta volební měla dál poměrně hořkou příchuť. Pamětníci si jistě vzpomenou. A to byl "Topol", nejenom v politice, chlap. Dnes marně podobnou personu hledám. :-/

11 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.