Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tomáši, víte, co to je druhák? Týká se to třeba vína, kafe a asi i mnoha jiných věcí. A příspěvků na blog samozřejmě také.

Z toho soudku žádná medovina nepoteče. Příznivcům ano to je jedno a ostatním vlastně také. Nemá to totiž absolutně žádný praktický význam.

6 0
možnosti
EH

Byl by to pěkný blog, nebýt zbytečného kopnutí do ANO/Babiše. Na každou úspěšnou stranu se nabalují prospěcháři (teď řeší Piráti nové členy) a prospěcháři hledí na svůj prospěch. Vyhrát jiná strana volby, řešíme to samé.

Spíš by nás obyčejné mělo zarážet, že hejtmani mají tak málo práce, že hodlají ještě zvládnout post poslance. Před volbami mi ani nedošlo, že chtějí zachovat obě funkce. Lámala jsem si hlavu, proč se chce lídr kraje ponížit na obyčejného poslance a jestli je to lukrativnější.

5 3
možnosti
Foto

A to to měl Tomáš napsat o ODS, když se jedná o ANO???

0 0
možnosti
Foto

A77l73e37š 88P61r62a59g26e60r

1. 11. 2017 15:37

"Je to kombinace, která mi usnadňuje práci.” Může mi někdo vysvětlit, co tímto výrokem myslel?

4 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,77
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.