Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma Tomáši, ale víte, co je nejhorší? Že anonisti ho klidně zvolí znovu.

15 2
možnosti
Foto

Klidně 5x Maruško.7

2 0
možnosti
Foto

Doufám, že se pan Hlavatý už vzdal svého poslaneckého mandátu, když teď bude znova kandidovat do senátu. :-/

2 1
možnosti
Foto

Vy se opravdu domníváte, že pan poslanec Hlavatý je v PS jediným exotem, který se před svým zvolením ani neobtěžoval přečíst ústavu?

6 0
možnosti
Foto

To určitě ne. Ale nikdo jiný netvrdí, že poslancem být nechtěl, že kandidoval omylem, že ho tam ti voliči dostali neprávem a proto že za to musí zaplatit.

19 0
možnosti
JF

J25a17n 40F21e74r98e20n70c

3. 11. 2017 17:40

V tomto případu rezonují dvě otázky: nejen jak může senátor kandidovat do poslanecké sněmovny, ale také jak může volič do poslanecké sněmovny volit senátora? Na kandidátním lístku muselo být vedle jména Jiří Hlavatý uvedeno i jeho povolání: senátor. Tak to mi řekněte, co je to za voliče, že ho kroužkovali do poslanecké sněmovny? Do si asi mysleli o sněmovně a co o tom kandidátovi? Měli ho spíše vyškrtnout... Mimochodem, nevím jak jinde, ale v mém volebním obvodě kandidovalo do poslanecké sněmovny dost hodně radních a zastupitelů. A to se týkalo mnoha politických stran a uskupení. Netušil jsem, že i pro municipál už je poslancování tak dobrý melouch. Zatím, pokud vím, jen ANO tomu melouchaření hodlá zatnout.

2 0
možnosti
Foto

Co byste chtěl po voličích hnutí ANO. :-)

3 0
možnosti
MM

Pan Hlavatý by měl prokázat, že byl na kandidátní listinu ANO zařazen bez jeho vědomí nebo proti jeho vůli.

Pokud ne, není podle mne svéprávný.

10 0
možnosti
Foto

Kdyby to prokázal, tak by asi mohly být zpochybněny volby.

2 0
možnosti
SH

R^Také jsem si právě teď citované vyjádření toho prapodivného politika přečetla. Mně se nechce spíše věřit tomu, že jsou lidé, kteří takového zmatence volí. A že je těch lidí téměř pět tisíc. Velmi smutné zjištění - pro mě. A jak se sci- fi bude, nedej bože, jeho opětovné zvolení do senátu. A pak věřte v referendum!

18 0
možnosti
Foto

Pletete se. Volilo hl daleko více lidí. Těch skoro 5k ho kroužkovalo.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,39
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.