Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

Bude srandovni az soucasna ceska moralni echtpravice, v podobe Topolanku, Daliku a dalsich, u stolu prohybajicich se 'zradlem' pripije tomuto dobremu clovekovi na zdravi. Je nam lito, ale ten clovek se uz naprosto pomatl na rozumu.

5 1
možnosti
VM

Co by se muselo stát pane Flaško, aby jste přestal urážet své bližní a to i ty kteří se vám z jakéhokoliv důvodu nelíbí?

4 4
možnosti
Foto

J82a49k72u50b 10R66o58t89h

7. 11. 2017 16:39

Koho pan Flaška urazil? 8-o

4 4
možnosti
Foto

Pan Hradílek, ač byl chartista a bojoval proti nedemokratickému systému, sám demokracii svým jednáním popírá.

7 9
možnosti
Foto

J62a49k50u34b 50R61o90t12h

7. 11. 2017 16:38

Mohl byste mi vysvětlit, jak osobní protestní hladovka popírá demokracii? 8-o

8 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,85
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.