Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MC

R^Jak by tady bylo krásně, kdyby se všichni levičáci přestěhovali do Ruska a žili si tam v tom svém rovném míru a již by nemuseli pomáhat naší zemi ani v jiných, při úpravách zdravého rozumu.

7 0
možnosti
Foto

Co má Rusko společného s levicí? Ta je teď někde úplně jinde.

0 2
možnosti
MB

Já za invazi - vděčen jsem ! Rudý, laboratorní pokus konečně získlal svůj reálný výsledek ! Nefunguje to ... Tu přibíhá zlepšovatel a cosi nese ! V moskevském železářství pořídil 21 hřebů ! Co rok - to hřeb - do víka rakve .Hřeby pak došly - zase to vyšlo , překvapivě stejně - Nefunguje to ! Přestože klub nadšenců již zestárl - bádá se stále -7,76 % - 2017, badatelů říká, že by, ale mohlo ! ... :-)

1 0
možnosti
SB

Mám sice v úmyslu volit Zemana, ale pokud by na tohle kývl, tak bych od toho upustil.

Ale nedomnívám se, že kývne.

Můžeme mu vyčítat leccos, včetně bývalého členství v KSČ, ale on přeci z té strany byl vyloučen právě proto, že s tím tehdy nesouhlasil. Mnohem lepší by bylo, kdyby tam nebyl nikdy, ale když už tam byl, tak prostě musíme vzít v úvahu, proč byl vyloučen: Právě kvůli tomuhle. Takže souhlasit nyní by nebylo logické.

A ještě jedna věc: Napsal jste, že to zveřejnil nějaký server.

Z toho by mohlo (ale nemuselo) vyplývat, že to je třeba nepodstatné. Na mnohých našich serverech čtu věci, nad kterými zůstává rozum stát. Jde o to, zda ten server je nějak "směroplatný", jak by se řeklo v jednom českém filmu, či zda je nějak marginální nebo extrémní.

Ale opakuji: Nepředpokládám, že s tímhle Zeman bude souhlasit, ale pokud by se tak stalo, volím Topolánka.

1 0
možnosti
Foto

Server Zvezda. To je server ruského ministerstva obrany. Je tam odkaz v blogu.

12 0
možnosti
Foto

Nějak jsem nepostřehl, co na to říkal náš hradní abstinent. Měl vůči tomuto prohlášení nějaký podařený bonmot?

23 0
možnosti
Foto

Zatím jenom jeho podržtaška že to v podstatě komentovat nebude. Bodejť by jo. Jenom to ukazuje, co si tam o Zemanovi myslí. Je v podstatě pod jejich rozlišovací schopností. Asi jako Hácha vůči Hitlerovi.

12 0
možnosti
MD

Co Rusko, meli bychom zacit u Husitu. Kazda doba ma sve spolecenske a geopoliticke usporadani. A je potreba zajit dale.

0 0
možnosti
Foto

Tak, já bych začal u vyvraždění Slavníkovců.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,57
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.