Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Pan Vondráček dnes večer v TV požádal, aby nebyla jeho slova vytrhávána z kontextu a zbytečně interpretována, tak jak se to právě hodí, nic víc. Ostatně pan Fiala taktéž v nedělním Moravcovi sdělil, že kauza Svoboda a Babiš je rozdílná, ale na to si jistě dovedete souhlasně odpovědět. Já jsem názoru ať, je vydají všechny a jsem rád, že tomu tak je, bo v předchozích časech se některé kauzy ani před soud nedostaly.

5 6
možnosti

Co je na tom vytrženého z kontextu? Ocitovala jsem to celé.

4 3
možnosti

Jsem zvědav na to, až Andrej Babiš ve Sněmovně navrhne ve zkráceném řízení schválit s okamžitou platností úpravu ústavy a příslušných zákonů tak, že IMUNITA PLATÍ JEN NA VERBÁLNÍ PROJEVY POSLANCŮ V PARLAMENTU a tím rozhodopádně padá jakékoliv "vydávání k trestnímu řízení".

To bude poděšeného kdákání a kvikotu ... soryjako když mezi poslance vhodí granát.

2 2
možnosti

A tohleto je předsedou PS. "To bude zas trošku jiné rozhodování, protože tam budeme rozhodovat o tom, co je lepší pro tuhle situaci a tuhle zemi, protože se jedná o člověka, který bude premiérem a bude sestavovat vládu." to má jako znamenat, že pro tuhle zemi bude lepší, když bude premiérem potencionální kriminálník?

My už jsme od svědků Burešových zvyklí na leccos, ale v zahraničí to začíná být dost velká ostuda.

14 5
možnosti
Foto

Já myslím že co se zahraniční ostudy týče, tak prezidenta ještě nepřekonali. Ale daleko k tomu už nemají ;-).

9 2
možnosti
Foto

To ale je omyl. Řeč nešla o Andreji Babišovi jako takovém, ale o premiérvi země a současně také o čtvrtém nejvyšším ústavním činiteli.

4 7
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.