Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Takové zákony už máme i u nás, takže se není třeba divit.

1 0
možnosti
MB

Chmurnou náladu by mohla zlepšit Helenka Vondáčková ! Místo účinkování - Klub KSČm, Hnízdo čapí, Hrad i Vietnam, PS - "Pod tou skálou, kde proud řeky syčí a kde ční červený kamení. Žije ten, co mi jen srdce ničí koho já ráda mám k zbláznění". Je tam všechno, rudé šutry, ideolog Skála, syčení Demokratického bloku, hradní táta i pokroková země. Pozor, neodmítat - Může to skončit soudem, Martin i Michal bdí !:-)

3 0
možnosti
JV

Občan si v Česku stěžuje imise a místo nápravy přestupce dostane stěžovatel po čenichu. Prodejte dům a odstěhujte se jinam, rada úředníka. Tak nevím jestli by nám s manželkou nebylo lépe v kriminále nebo poradí někdo něco lepšího?

1 0
možnosti
Foto

Emigrovat do země, kde emise nejsou, třeba KLDR.

Ale nezavřeli Vás za to snad. Ale i toho se třeba dočkáte. :-(

0 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,75
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.