Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Máte pravdu, ale nebyla to jen záležitost s lithiem , kdo má zájem, vraťte se v myšlenkách a netem pár měsíců zpět a ujasníte si to.

Před časem jsem tu napsal, že jsme pátá kolona Ruska v Evropě a sklidil jsem za to odsouzení a posměšky..... Nemám důvod na svém vyjádření cokoliv měnit.

14 2
možnosti
OK

O59t13a 46K47i68n60c

7. 12. 2017 18:00

Kauzu lithium odstartoval Aeronet krátce před volbami, okamžitě se jí chytili Babišovci a Okamurovci, čímž bylo ovlivněno veřejné mínění v jejich prospěch. Je zajímavé, že těsně po volbách tato kauza vyšuměla.

Ode mne karma. R^

12 2
možnosti
OZ

Svůj účel splnila, prosťáčci se čapli...

9 2
možnosti
AR

S dodávkami plynu do středu Evropy to bude opět zajímavější od r.2023, kdy díky Polsku, Dánsku a Norsku se bude dodávat plyn z nově budovaného plynovodu z Norska okolo Dánska do Polska. Ten pak bude v Polsku prodloužen i na Ukrajinu. Tím přestane jakákoli závislost na plynu od Gazpromu z RF. Slováci, Maďaři i Rumuni o tento plyn také jeví zájem. Naštvaní jsou ovšem Němci, kteří si dohodli velké dodávky z RF a nyní proto probíhá stavba plynovodu v Baltiku do Německa. Ovšem z Německa už nebude takový distributor plynu v Evropě jak si v Berlíně představovali. Tím samozřejmě dost jim ubude kšeftu.!!

0 0
možnosti
Foto

I23v66a89n 36M74a23r83e15k

7. 12. 2017 17:15

V první řadě p.Flaško, bych raději pořešil a dořešil kauzu OKD a třeba i FE, Veolia, a další . Lithium není tak akutní zcela jistě ještě počká.

Pokud Vám vadí ruský zemní plyn, to přece není žádný problém. Máme ještě náš plyn břidlicový, a nebo ten k nám exportovaný na lodích, takže můžete si vybrat. Já jsem ale nadmíru spokojen s tím, který mi proudí do domu doposud už víc jak 40 let.

Ano i já jsem ovlivnil volby tím, že jsem odevzdal hlas svému kandidátu, a budu tak činit i nadále .

5 5
možnosti
Foto

Pane Marku a co vám brání abyste tu kauzu OKD i FE, Veolie a dalších pořešil? Neschopnost?

9 2
možnosti
JN

J11o70s66e52f 61N58i60k98l

7. 12. 2017 17:07

...jistěže jsou u nás volby ovlivňovány a ne, že ne...ovlivňování voleb u nás vyneslo Babiše tam kde je...

3 3
možnosti
Foto

A od čeho by jinak byla volební kampaň, meetingy s občany a podobně.

To je přece naprosto základní úkol každé kampaně, ovlivnit voliče tím žádaným směrem.

3 0
možnosti
SN

:-)....Jsem už stár, velmi blízko ke konci života. nemám paměť, jako president, ale pořád velmi dobrou.V tu dobu jsem hleděl na TV pořád. Na tu akci jsem nezapomněl, ale jeden fakt Vám uniká!

Proč na rychlo bez projednání v parlamentu,(podobně, jako "reorganizace policie, rychle a tajně, s pevným termínem), 14 dní před volbami, podepíše ministr Havlíček memoradnum,(příslib), s nějakou firmou, jejichž vlastníci jsou složitě zjistitelní. Byl ten podpis udělán z dobré vůle, nebo byl patřičně ohodnocen přiměřenou částkou, která by umožnila ČSSD splatit dluhy, v kterých jsou utopeni až po uši? Za suché z nosu to jistě nebylo. To teĎ žádný neřeší.

A představte si....memoradnum podepsáno, i když se těžit nebude, je dost chytrých právníků, aby objevili zmařenou investici.....arbiráž a budeme platit! Kdo? No přece náš stát.

Jistě pamatujete Železného NOVU, 10 Mlrd. u Šťávy současně 13 mlrd. kvůli Bojarovu dopisu. Už nám zabavují majetek v zahraničí, bude hůř.

Podle mně celá kauza nebyla kvůli volbám, ale z důvodů, které jsem popsal. Dobrou noc! !!!!!!

5 7
možnosti
Foto

Pane Nováku, položím Vám tu otázku poněkolikáté, stále neodpovídáte. A přitom jste se v některých diskusích vrátil do vlákna i mnoho minut po vyslovení té otázky, takže jste ji musel vidět. Kdysi jste se v jedné diskusi vyjádřil, že jste věřící člověk. A hlásíte se k voličům ANO. Jak se díváte na úvahu hnutí ANO a jejich předsedy p. Babiše o možnosti zdanění církevních restitucí?

6 1
možnosti
BM

Já se dobrovolně přiznávám že jsem volby ovlivňoval, tím že jsem šel volit. A prezidentské se také chystám ovlivnit. Co proti tomu uděláte? Zase budete napadat místo mne Rusy (jako vždy kdy se vám něco nedaří) a já budu mít radost že mě neodhalíte.

9 8
možnosti
JF

J68a91r79d51a 88F65i42š84e72r

7. 12. 2017 16:38

Ha ha, to je ale bžunda...

6 0
možnosti
MB

Co pořád řešíme a kde hledáme senzaci ?Já být V.Putinem, tak mám eminentní zájem na znovuzvolení M.Zemana, budu podporovat obskurní spolky, Vyvadila, podobné servery a blogery. Není na tom nic k nepochopení. ČR je pak k tomu ideální - absolutně na velikosti nezáleží, je dobré se vedřít i do spíže, již jsem v bytě - bez armády ! Je krásně vidět, jak se k tomu staví Polsko, jasná zahraniční politika:-)

10 0
možnosti
PV

Tak pochopitelne u nas jakekoliv volby cehokoliv nejvice ovlivnuji propagacni stranky na FB.

3 1
možnosti
Foto

Tak samozřejme, propaganda, která je v rukou havlistů, ovlivňuje volby od roku 89. Jejich moc ale upadá, protože vliv televize slábne. Poslední vzepětí se čeká nyní, s volbou prezidenta, pokud ani nyní neuspějí, měli by to zabalit !!

3 18
možnosti
Foto

Kvůli takovýmto to nezabalím nikdy. Tu radost vám neudělám.

16 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,39
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.