Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jen jednu věc na závěr - zabrousila jsem tady se dvěma koblížky do diskuze o tom, že je poněkud mimo mísu věřit programovému prohlášení vlády o tom, že postaví za další 4 roky 18x více dalnic, než postavila za poslední 4 roky (to činilo kilometrů 12). Koblížkové trvdí, že to, že nebylo postaveno více kilometrů dálnic je obrovská chyba předchozích vlád, jelikož taková příprava stavby trvá 10 let.

A já se ptám, jak je možné, že ti stejní koblížkové nám tady neustále popírají ekonomické cykly, jinými slovy tvrdí nám, že hospodářský růst za poslední 4 roky je Babišovou zásluhou. Tedy jinými slovy, za to, že nepostavili zhola nic, za to může minulá vláda, ale za hospodářský růst, tak za ten může stávající vláda.

Tak je tohle normální??

17 4
možnosti
Foto

I46v24a31n 66M41a62r48e54k

19. 12. 2017 12:42

Věř, ale komu věř měř. Též jsem (a určitě nejen já) optimisticky věřil 28 let. různým partajím, vládním sestavám porůznu slepeným a jejich slibům a jak to p.Flaško zpravidla nakonec skončilo?

Tehdy jste vždy vytáhl do šturmu ještě před sestavením té které vlády ? Velmi o tom pochybuji, a jak je možné, že jste po těch 28 letech různých podfuků prozřel až nyní?

6 1
možnosti
Foto

8-otak PROČ neměříte a jenom slepě věříte???

3 2
možnosti
Foto

Věřte si, čemu chcete. Teprve čas ukáže.

5 1
možnosti
Foto

Čas už ukázal. Ale vy stále věříte.

7 4
možnosti

Dočetla jsem to programové prohlášení až potud: "Do roku 2021 zprovozníme 210 kilometrů dálnic, z toho 110 kilometrů dálnic nových a 100 kilometrů modernizované D1. Do roku 2021 rozestavíme dalších 180 km dálnic."

To je opravdu zajímavé, za minulé 4 roky zprovoznila vláda 12 km dálnic (ministr za ANO D. Ťok).

Takže dále mě prohlášení babiší vlády naprosto nezajímá. Protože Babiš stejně neumí nic jiného než lhát. Je to naprosto nedůvěryhodný jedinec. A jeho koblížkové mu spolknou naprosto všechno. Vždyť stačí podívat se, co jeho nejvěrnější píšou tady na blogu.

10 3
možnosti
VK

Nikdo Vám nedá to, co já Vám slíbím.

6 0
možnosti
Foto

A já bych jim to zase zazlíval. To, že si z plánu práce vlády ty předchozí udělaly toaletní papír, tak to máme navěky akceptovat?

To tedy určitě ne.

4 0
možnosti
Foto

Prohlášení vlády si vystřihněta, uložte ad acta a za 4 roky nám připomeňte, co všechno se nepodařilo a omílejte to pořád dokola než se po uzavřou volební místnosti. Třeba se vám podaří ovlivnit voliče natolik, že zvolí jinou partaj, která bude dokonalejší, poctivější, schopnější, výkonnější než vámi nenáviděné hnutí ANO. Sám si potom vystřihnu její program a pokud se toho dožiju, bude čekat na jeho realizaci a sečítat škody, které způsobily na povrch vypluté kauzy.

2 1
možnosti
RC

Omilal jsem letos porad dokola, co rikal Babis pred minulymi volbami a jak pak udelal uplny opak. Nebylo to nic platne.

Namatkou - registracni pokladny, 2. pilir, nezvysovani dani

11 2
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.