Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ON

O76n17d84ř74e32j 26N92ý85č

10. 1. 2018 16:41

Ted platí že voliči Zemana a Babiše jednou jsou. Po případném zvolení Zemana, který típ pádem už nebude mít zájem na spojenectví s Babišem tak jsem přesvědčen že by ho torpédopal kde by mohl. A ke komu by se pak přidali? Na jednu stranu by to bylo zajímavé, ale daleko víc děsivé.

9 0
možnosti
Foto

Tonoucí se stébla chytá. Populistu přebíjí druhý populista. Nemohli by si dát vzájemně po papuli?

14 0
možnosti
MB

Opravdu, staré dobré časy ve vracejí. Kdo nekrade - skutečně okrádá svou rodinu, někde i 11 lidí ! Není důležité co je usneseno - předepsáno, důležité je - Co je dohodnuto ! Jdu do skříně, někde tam bude svazácká kravata ! ...:-)

7 0
možnosti
MB

Poslouchal jsem rovněž - slyšel jsem. 1) U ministra Fencla jsem pravil, že pro politika platí presumpce viny. 2) Již jednou jsem jmenováním A.NEBureše zklamal - neměl platné lustrační osvědčení. 3) Hodlám v tom pokračovat, agent ani vyšetřovaný mi nevadí. 4) Naopak , dám opakovaný pokus, aby nebyl vydírán. 5) 101 hlasů nechci - pak zase chci, již jsem vydřel Okamuru - v projevu přímá volba jako dobrá věc. 6) Pokud vidíte rozpor - názor nemění jenom blbec. 7) např. Mistr J. Hus byl blbec. Proto i já mám Miloše rád - je konzistentví, lže furt a to se líbí ! ... :-)

13 1
možnosti
Foto

V klasickém románu se tomuhle říká vývoj osobnosti. R^

5 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,70
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.