Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavé je, že akce Antizeman vyvolala opačný účinek, že naopak zmobilizovala opačnou stranu.

Četl jsem, že podle průzkumu Antizemana volilo 50% voličů, z čehož 30% bylo tvrdé jádro.

To Zeman na tom byl o mnoho lépe. Z přesvědčení jej volilo 70% a těch 30% vyvolala akce Antizeman, hlavně Drahošovo "umění" v televizních diskusích.

0 0
možnosti
Foto

Ovčáček při hledání Peroutkova článku našel zažloutlou fotografii Dluhoše , jak v roce 1960 trhá mouchám křidélka a máchá žáby v roztoku kyseliny sírové. Inu - malý chemik !!!;-D

1 0
možnosti
Foto

P67e46t88r 15H58a93h13n

31. 1. 2018 9:14

Muž s brašnou neprošel. Muž, kterého podporovaly kontejnéry špíny prošel s odřenýma ušima. Bez té špíny už by balil kufry na VysoČínu. Karma.

2 1
možnosti
MK

Jste trapný; stavíte to tak, že všichni voliči Zemana mohou za tu snůšku pitomostí, kterou tady hloupě prezentujete. No, užijte si ten splín; možná by pomohlo naštípat hromadu dřeva, tedy sekyrou!

3 2
možnosti
PL

P93e32t40r 52L95a54n23g79e23r

30. 1. 2018 16:18

Zbytečná ironie. Zeman prostě porazil Antizemana. Kdyby se proti Zemanovi postavil pan profesor Drahoš, jistě by zvítězil pan Drahoš.

5 1
možnosti
KN

Chce to vyměnit lid, tedy hlavně ten, co hodil do urny lístek se jménem toho burana.

Myslím, že by to chtělo i další kroky, něco naznačil Váš souputník p. Vodvářka.

Možná se dopracujeme po neustále masáží početných absolventů různých sociologických, genderových a filosofických oborů v ještě více uvědomělých masových médiích, že by to možná chtělo rázný krok osvícené autority, předpokládám nejlíp z prostředí pražské kavárny.

Co tak vzít rýč do ruky a začít kopat základy tábora, sakra překlep, střediska, kde ti lepší z nás, ti uvědomělí, začnou hromádně převychovávat ten sprostý lid, který zase volil špatně.

Já myslím, pane Flaško, že Vy to dokážete.

10 2
možnosti
VV

Take si myslim, ze lid nikdo nerozdeluje. Lid se rozdelil sam na stejne jako on a jine nez on.

2 0
možnosti
Foto

Karma. R^

Škoda, že nelze uveřejnit i průvodní texty e-mailů, co to video provázely. To je teprve síla.

5 5
možnosti
Foto

Něco si sem dáme pro příklad, snad to tu chvíli vydrží:

Od: KMultanova@ostrava.cz

Předmět: RE: Re: Fwd: FW: Ožralý Drahoš !!! Tu kreatůru volí jen jemu podobní

PAMRDŮM SE ZÁSADNĚ TYKÁ....A MŮJ OTEC, KDYBY ŽIL, TAK BY TI STARÝ SENILÁKU ROZBIL HUBU A NA MĚ BYL VŽDY HRDÝ.

2 1
možnosti
SN

:-)......Pokud jste tam dal tu scénku s opilým Drahošem, tak každému, myslím si, uživateli internetu došlo, že je to jen zpomalené video. Kdyby to skutečně tak bylo, tak by se jeho paní tak spokojeně netvářila.! Lidé nejsou tak hloupí, za jaké je považujete!

!!!!!!

3 1
možnosti
SN

:-).....Přikládám jeden odkaz, jak se kandidát na presidenta prezentoval při setkání s voliči v divadle. Dostatečně výmluvné o jeho povaze!!

https://www.facebook.com/zdenek.sebera/videos/1993606617520501/

2 1
možnosti
MB

Jsem zmaten - žádám o radu ! Začala mi blbnout televize - hrála, ale ! Jakýsi nedůvěryhodný člověk se mi stále vtíral do důvěry . Podobně i přestárlý člověk, dokonce bydlící na hradě - toho já považoval za minulost ! Furt mleli, dokonce jsem zjistil - v pevném propojení ! Říkám si - to není možné, jdu pro nový kus ! Zapojil jsem a hle ! Už jsou tam zase ! Jeden za mne dokonce bojuje v Brusele a druhý údajně minulostí není, on je naopak budoucností ! To není možné, taky máte doma podobné vysílání, nebo to blbne pouze u nás doma ? ... :-)

2 1
možnosti
Foto

chápu, že po tom vašem přesvědčení o vítězství Drahoše je těžké uvěřit smutné realitě.

5 1
možnosti

Gratulace Nejedlymu Mynarovi a Ovcackovi. Protoze to si lidi ve skutecnosti zvolili. Jinak karma.

11 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,05
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.