Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Vždy byla řeč o podpoře 101, nikoli podpisech.

1 0
možnosti
Foto

Ani oněch ,,stojedna" není podmínkou. Stačí ,,prostá" většina;-)

2 0
možnosti
MV

V mým blogu kolem voleb jsem komentoval změnu v chování Zemana. Předpokládal jsem, že blafuje. Aktuálním prohlášením moje domněnky Zeman potvrdil. Vlastně nic překvapujiciho. Jen dalsim zklamání.

3 1
možnosti
Foto

Prezident má vždy pravdu. Tak to vlastně říká i odsouzený nácek Zbela z DSSS, zdejší pilný bloger. ;-D;-D;-D

5 1
možnosti
Foto

Samozřejmě, že má. Kdo jiný by ji měl mít?

1 2
možnosti
Foto

Tak, prezidentskou volbu jste dost ostudně prohráli. Sice, zdánlivě jen asi o 5%, ale ve skutečnosti o hodn

1 3
možnosti
Foto

o hodně více. Musíte totiž započíst všechny ty hlasy, které měl Zeman, po tom soustavnem grilování nedostat.

Tak si prostě poplačte a vyplakejte se z toho zklamání. Jandová, Vodvářka a Vy specielně. Protizemanský gang tři skončil pěkně na suchu.

2 9
možnosti
VF

Tomáši, škoda, že poslední dobou máte jen jedno téma.

Zkuste už přestat naříkat a vraťte se k tématům, která jste psal dříve. Ty jsem četl rád a s chutí.

Přeji krásný den.

3 0
možnosti
Foto

To s vámi souhlasím. Už se chystám i na jiné věci. Když ale oni ti dva pánové většinou cokoliv pronesou, tak to je vždy taková perla, že mi prostě stojí za poznámku.

10 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,93
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.