Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ale ze se tu seslo lidi, co je jim to cele ukradene, co? ;-D ... Vite, cele je to o tom, ze kdyz do neceho neinvestujete vy a udela to za vas nekdo jiny, chce svou investici zpet, to da rozum

1 0
možnosti
MR

Stačilo říct, že nejste fanouškem profi sportu.

Mně zas třeba doma hrajou v podstatě jen sportovní programy. Nějaká komerce a politika je mi těžce u zádele, koukám na to pro tu radost ze hry...

2 0
možnosti
LD

Pro radost ze hry se běhá po hřišti.

2 0
možnosti
JE

Výjimečně naprostý souhlas. Sport je pro mě důležitý jen pokud jej provozuji osobně.

Celý ten sportovní cirkus se bohužel dostal vinou nekřesťanských peněz do úplně jiné, nežádoucí dimenze. Je to doslova boj o život. Je to boj výrobců preparátů o neodhalitelnost. Je to boj vyhaslých a mnohdy zmrzačených bývalých vrcholových sportovců o své místo v životě.

12 0
možnosti
LV

Je to divadlo. Teď už se vším všudy. I vstupenku už si musíte koupit - v podobě zaplacení kanálu, který má přenosová práva. Jinak vám nezbude než z bidýlka ČT sledovat lotyšského závodníka urputně míjejícího terč za terčem v době, kdy Michal Krčmář bojuje o medaili.

Olympiáda požrala sama sebe. Jak říkáte - dnešní vítěz včerejšího závodu jím již zítra (za rok, za deset let) nemusí být. Televizní kanál si zaplatí pár lenochů, kteří se z gauče nezvednou, nebo hospodští, kteří zavětří kšeft. Ostatní si najdou lepší zábavu. Pozitivní na tom je, že třeba vytáhnou běžky a vyrazí do lesa. Nebo jen pěšky, to je taky pohyb.

:-)

2 0
možnosti
JN

Já bych chtěl vidět či slyšet, jak byste komentování takového závodu zvládl Vy. Zvlášť tedy biatlonového sprintu, kdy v jednu dobu někteří střílí vleže, jiní vestoje, další již finišují do cíle - tam to opravdu pro komentátora není jednoduché.

Já jsem to včera sledoval na ČT (přestože mám i Eurosport) a na rozdíl od Vás jsem si ten přenos užil - a myslím, že jsem nebyl sám...

0 0
možnosti
PK

Sport v TV a rychle přepnu jinam!

0 0
možnosti
VF

Mě sport taky nezajímá. Někteří to sledují od rána do večera ale co z toho. Masáž od rána do večera a těch peněz comto stojí. Postaví se kvůli pár týdnům sportoviště za desítky miliard, které pak nechají bez využití zchátrat:-/

9 2
možnosti
JK

J87o15s16e60f 89K61l85a19t

11. 2. 2018 21:12

Možná hloupý článek jak tady píšou někteří přispěvatelé ,mě ale mluvíte přímo z duše . Zahájení jsem neviděl olympiádu nesleduju a sportuju si každý den jen tak pro sebe na tom kole a na běžkách . A pro hnidopichy,ano i v zimě jezdím na kole . Jo a žádný dotace nedostávám

8 0
možnosti
Foto

To je váš problém a nechápu, proč máte potřebu to sdělovat světu. I když možná chápu. Taky jsem ve svém životě napsal pár hloupých blogů, které bych dnes už nenapsal

6 7
možnosti
VM

Pane Beránku, jste příliš shovívavý. Ten blog není hloupý, ale vysoce debilní.

0 8
možnosti
VM

Tak běžte a řekněte to o té nechutnosti vrcholového sportu do očí třeba Petře Kvitové, našim biatlonistům, házenkářskému týmu chlapů a dalším a dalším, co se na hřištích a závodních tratích vydávají ze všeho. Řekněte jim, aby nejezdili na Wimbledon, na šampionáty či na olympijské hry protože pravý a jediný sport je Vaše funění na kole s přáteli.Rv

24 6
možnosti
OU

Klidně. Že něco nepovažuju za sport neznamená, že to aktérům nepřeju. Nebo že jim nepřeju ty peníze.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,56
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.