Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MJ

KarmaR^ Ano, jen idiot nemění své názory ale některý idiot je mění jak se mu to hodí.

7 0
možnosti
Foto

Tak, já si dovolím krátký komentář. Autor píše:

"Co neřekl je, že šlo o to co nejrychleji vládnout bez jakékoliv podpory Poslanecké sněmovny"

Zdroj: https://flaska.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=650342

Což mi hlava nebere, protože, pokud k nějaké dohodě dojde, tak pan Babiš přece bude vládnout s podporou sněmovny.

Nechci být hnidopichem, ale vyhnul bych se tvrzení "vládnout bez jakékoliv podpory Poslanecké sněmovny". Vždyť samotné ANO má, myslím 78 poslanců. A to není žádná podpora?

0 0
možnosti
VS

Je to stále pouze 78 poslanců. Což není ani polovina. Aby mohl říci že jeho vláda je legitmní, tak potřebuje 101 hlasů.Rv

2 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,22
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.