Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Rv Chorobná nenávist jde léčit.

0 0
možnosti
Foto

Snažte se lépe pochopit smysl vět. Radí-li pan prezident budižkničemům, aby se stali politickými náměstky, má to svoji logiku.

0 0
možnosti
Foto

Taky jsem ten pořad viděl. Pan ministr Pelikán je vzorným poslancem hnutí ANO. Nutno počkat, až bude jasné, co si myslí pan Babiš. Do té doby to bude tak či onak.

Tome, karma

7 0
možnosti
Foto

Karma, Tomáši, u toho Moravce byl Pelikán skvostný. Nejprve souhlasil s Pavlem Rychetským, že Okamurovy názory jsou rasistické, xenofobní a neonacistické, a pak se přiznal, že ho volil. To, že se přiznal je jeho malé plus nebo velká hloupost, protože ta volba byla tajná a on to mohl zatlouct.

6 2
možnosti
MV

Já teď pracuju a tak nemám čas na tyhle zábavný pořady. Ale Pelikán se mi nepozdava už od doby, kdy v křesle vystřídal paní ex ministryni a vyskočil na její křeslo. Malí (vzrůstem) chlapi jsou malí i jinak...

5 1
možnosti
MB

Melu pořád to stené a už mi připadá - škoda slov. Komunisté pozvanými tanky 1968 podali nabídku - Jdi od válu, nebo ohni páteř a přidej se. Známí rodičové to udělali a jejich děti z toho dnes tyjí - A.Babiš, R.Pelikán, P.Telička ... Ideologii rodičů opustili - řádně napuili plachty. Pak asi největší raritou je K.Konečná z lavice školy - do lavice EU. U Hradu by se mohl postavit větrník - zde se vane mocně ! Miloš s pohrobky KSČ nakládá dle potřeb, určuje i kdo byl v STB za ty hodné a zlé. Spousta lidí pochopila, tanky fakt netřeba - Opět stačí ohnout hřbet a vycítit závan proudu ... :-)

16 1
možnosti
JK

J82i59ř81í 45K67ý28r69a

21. 2. 2018 13:36

Á zase "flaškovina".............Rv

3 7
možnosti
MV

Někdo napíše pravdu a hned je z toho u druhého flaskovina. Tak to je.

10 4
možnosti
PK

Ani bych asi nereagoval, ale zaujal mě nadpis, neboť jsem minulý týden jako rodilec procházel zrovna na výletě do Prahy Staromák, a šel i po stopách FK. Tak jsem si myslel, že budete sdělovat nějakou souvislost, nebo mi rozšíříte vědomí.

Vaše sdělení, proč ne, asi máte zde stálé čtenáře, ale proč Kafka. Toho člověka si velmi vážím, ...nevím jak to mělo vyznít , ale v hrobě by se asi po přečtení vůbec neobracel, byl velmi chatrného zdraví a měl sám starosti se sebou samotným a mám-li hodnotit jeho dílo, tak musím říct, že z něj skutečně vyzařuje neskutečný pesimismus a marný boj člověka proti nástrahám života...což Vám jistě nehrozí, když píšete tak agresivním tónem.

3 0
možnosti
Foto

S dílem Franze a Kafky a současnou situací skutečně nevidím velký rozpor. To se shodneme. Co se týče agresivního tónu, to je věcí názoru. Ale všiml jste si, že dnešní blog je sestaven hlavně z citátů? Považujete je tedy také za agresivní?

6 2
možnosti
MK

V politice nikdy neplatí to, co je řečeno. Neplatí to v diktatuře,neplatí to v demokracii. Politik vždy mluví podle toho, ke komu mluví. Vždy jde o jedno, získat z toho pro sebe prospěch.

0 0
možnosti
Foto

A jak je tomu v církvi? Že by se politici měli kde učit? ;-D

1 1
možnosti
MV

Starší lidé v určitém stádiu přestávají být logicti. U Zemana se to projevuje den po dni víc a víc. Ale on to dá _dyt je to prezident přece.

14 3
možnosti
Foto

Tak, já si myslím přesný opak. Zeman, protože už je bez starostí o znovuzvolení, může být kreativní. Má nějakou ideu a tu se snaží uskutečnit. A jsem 100% přesvědčen o tom, že jeho jediným cílem je dobrá vláda.

5 9
možnosti
Foto

A ještě k "registraci u StB". Můj kamarád Jirka Juhan vždy v hospodě U Bubeníčků říkával "ty vo_e, diplom je digitální".

Myslel tím, v 70. letech to, že pokud člověk ukončí VŠ, tedy ČVUT a dostane diplom, tak nikoho moc nezajímá, kolik času během studia proflákal v hospodách.

Ale u "Seznamů StB" to tak prostě být nemůže. Nemůže přece platit, že kdokoli dělal cokoli, škodil, neškodil, udával, neudával atd, atd, jej prostě jedno. NENÍ to jedno.

Každá položka v těch seznamech je individuální a je jasné, že ten, kdo pracoval na poli "domácí politiky" byl více náchylný k tomu, a třeba i nevědomky, škodit svým spoluobčanům, než někdo, kdo v "Ruanda Urundi dovážel do ČSSR guamo".

A tomu, myslím, rozumí pan prezident dobře.

1 3
možnosti
MV

V tomhle bych vám věřil. Pokud jste pracoval u kontrarozvedky za komousu, tak jste vyskolenej dostatečně.

5 1
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,70
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.