Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Proč jste vlastně nekandidoval již letos ?? :-)R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Je to moc hezky napsané, ale smysl mi tak nějak uniká. Možná by tak hovořil A. Novotný v roce 1960. Ale v těch 60. letech mě víc zaujalo Chile 1962, Anglie 1966 a ostatní krtečko-kalhotkové zájmy teenagera. Prostě hezké, ale trochu nepoužitelné.

2 17
možnosti
Foto

R^Flaška na Hrad;-D

chtěla jsem jen říct, že takhle nějak bych si ten projev představovala

karma

21 0
možnosti
Foto

Je to pravda trochu laciné , ale když se to tak nabízí.

Ona tam na Hradě v jistém slova smyslu FLAŠKA je.

5 0
možnosti
Foto

Četl jsem od Vás, Tomáši, mnoho výborných blogů.

Ten dnešní je naprosto skvělý. R^

22 0
možnosti
Foto

Pochvala od mistra pera (vlastně klávesnice) moc potěší.

9 0
možnosti

Raději jsem zvolil procházku se psem než koukat na projev MZ a bylo fajn. Přiznám se, že nevím jestli dnešní jeho produkce je zamyšlením pro psychiatra,nebo politologa...tedy je to otázka neukojených vnitřních procesů,nebo dobře promyšlený politický tah? Škoda promeškané šance.

12 0
možnosti
Foto

Po pejskovi se ten "produkt" dá uklidit do odpadkového koše. Po MZ to bohužel asi nejde.;-D

7 0
možnosti

Zasloužená karma.:-)R^

12 0
možnosti

Snad až ten příští prezident.R^

13 0
možnosti
Foto

Už se těším, až vás zvolí rezidentem, že nám to za pultíkem přečtete.

5 8
možnosti
Foto

no, že to někdo za tím pultíkem říká z hlavy, nezaručuje, že hovoří moudře:-)

19 1
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,41
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.