Diskuse

Německé město Soest. Co to je?

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JR

J11a40r62a 70R44a37n72k

13. 3. 2018 3:54

Krasne fotografie, diky za vyletR^

1 0
možnosti
Foto

R^karma a poděkování za překrásný výlet;-)

2 0
možnosti
JR

J88a50r49a 60R46a18n84k

13. 3. 2018 3:55

Koukam, ze jsem napsala temer to same, pristesi dam pozor:-)

0 0
možnosti
Foto

R^ Ráda jsem zavítala alespoň na fotkách, děkuji .:-)

2 0
možnosti
MV

Sehr shon! Díky za tip.

2 0
možnosti
VH

Podobně na mě působí Burghausen či Wasserburg. S tím pivem jednoznačný souhlas.R^

2 0
možnosti
VV

Ta mesta jsou si hodne podobna. A Burghausen je svymi Jazztage prosluly.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkné fotky Tomáši. A asi i celkem dobré pivo, nicht wahr?

3 0
možnosti
VV

Mohu snad v zastoupeni odpovedet, ze Erdinger Weissbier je snad nejlepsi psenicne pivo na svete.

3 0
možnosti
PK

V D jsem mnoho let pracoval a pokud byl čas, tak jsem ho projel, vždy tam naleznete mnoho nádherných památek a zajímavých míst, krom toho u i fajnových lidiček, jeden z nich je dodnes můj nej kamarád.R^

Co ten pes..žádný komentář?

1 0
možnosti
Foto

To bylo vloženo jen pro oživení. Těch fotek mám samozřejmě víc, ale aby to nebylo tak fádní - domky, jedna fotka za druhou, tak jsem tam dal takového strašně přátelského čokla. Ostatně v Německu jsou psi stejně spíše doslova těmi přáteli člověka a hlídači až na druhém místě.

1 0
možnosti
Foto

Změna stylu, pane Flaško? Určitě k lepšímu. Dal jsem karmu.

1 0
možnosti
Foto

Změna stylu? To by se Vám líbilo. Toho se nedočkáte ;-€!!

4 0
možnosti
VV

Zajimave cteni a hezke obrazky. Jen bych doplnil, ze mesta jako AAchen nebo Regensburg maji mnohem starsi tradici. A chcete-li videt moc hezke a kompletne hrdabami obklopene mesto, mate jedno mnohem bliz, Nördlingen nedaleko Augsburgu.

Ona vlastne vsechna nemecka mensi mesta jsou dnes velmi citlive renovovana a stoji za navstevu.

2 0
možnosti
Foto

Ten Nördlingen zkusím, díky!

1 0
možnosti