Děkujeme za pochopení.
J19a35r56o74s61l78a26v 36K70v66a58p31i38l
Máte pravdu a ode mě karmu. Potíž je v tom, že doprava (silniční i železniční) u nás, ať se na ni podíváte z kteréhokoli úhlu, je jeden velký malér. Naštvaní jsou všichni a spokojený není nikdo. Bylo by potřeba řešit všechno naráz, protože všechno je zanedbané, ale to také nejde a ani se k nějakému radikálnímu řešení neschyluje.
L34e60o58n28t18ý70n77a 86C53h65v91á40t44a59l85o15v22á
Kdyby jen s návěsem, oni jsou schopní couvat na centimetry i s vlekem. To nepochopím nikdy!
Pokud jde o přestávky, není to úplně správně, protože když ho bolí hlava nebo je unavený, musí jet, aby využil čas k jízdě.
A ta nenávist ke kamionům i obecně k dopravě je neuvěřitelná, většina lidí chce v supermarketech širokou paletu zboží a přitom nechápe, že to tam musí někdo dopravit. Při dopravě po železnici se stane, že jogurty i banány vystoupí z vlaku samy a jahody s bramborami vytečou cestou. Kamionová doprava je navzdory státním opatřením pořád rychlá a flexibilní.
R38o81m13a50n 21E41n61d14e17r57s
Ve skutečnosti se s kamionem a náklaďákem obecně couvá daleko lépe. Je to hranatý a má to přesné obrysy. Musíme ale rozlišovat mezi vlekem pevným, jež se chová taky jako návěs a vlekem s otočnou ojí, s kterým dovedou couvat opravdu už mistři, které obdivuji i já:)
M58a82r13t26i46n11a 49M29o28u35d33r67á
On Vám ke krámku v centru města nezajede ani kamion Prostě nesmí.
M43a57r35c65e69l 63B44a26b29i39č
Autor článku v podstatě popsal problém kamionové dopravy objektivně, ale ve své obhajobě náročnosti práce řidičů kamionů pozapomněl na to, že někteří z nich po pracném nastavení zpětných zrcátek si na silnici čtou noviny nebo sledují televizi ......
R31u58d38o75l28f 86J23e28l95í24n11e23k
Osobní železniční doprava nemá s tou nákladní absolutně nic společného. Mně se líbí model Švýcarska. Tam veškeré přepravy, které jen projíždí přes Švýcarsko jsou vedeny po železnici. Kamiony po silnicích jezdí jen ve vnitrostátním režimu.
R28o13m50a49n 54E38n94d39e67r78s
Ano, systém RO-LA, kdy kamiony najíždějí na vlak, by byl šikovným řešením pro tranzitní dopravu. Jízda kamionem pouze v cílové zemi a vnitro. Kromě Švýcarska myslím funguje i v Rakousku
R88o69m48a54n 24E54n71d96e69r89s
Doprava je krví konzumní společnosti a konzumní společnost je krysa, která si užírá vlastní nohy, když se takto staví k dopravě. Takto to vnímáte jako řidič kamionu. Jako řidiči osobáku nebo dodávky vám samozřejmě všude překážejí, způsobují nehody(na D1 prakticky každý den zprávy o převráceném kamionu), protože když musí dělat zákonem stanovenou přestávku, tak se jim zrovna spát nechce, dispečeři je stresují nesmyslnými hodinokilometry atd.
Žebříčky
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Ivana Dianová
Billa šok
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Blog Info
Blogy projdou zásadní změnou, podívejte se jakou
- Martin Mařák
PRO na Malém rynku
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Ondřej Šebesta
Základní pilíře populismu a generál na Hradě
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky
- Milena Zelenková
Rómové se bouří před brněnským soudem
- Josef Nožička
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu nerozumím
- Karel Trčálek
Lidem, majícím radost z teroristického útoku v Krasnogorsku, opravdu rozumím
- Markéta Šichtařová
Návod na opravu naší ekonomiky
- Ivana Dianová
Billa šok
- Kateřina Lhotská
Vypnutí webů bylo protiprávní
- Vlastík Fürst
Přejeme Ukrajině mír, nebo kapitulaci?
- Vladimír T. Gottwald
Úsměvy a úšklebky CXXXII. (o jilmové aleji a vytížné Sněmovně)
- Irena Fuchsová
Můj život s Kukurou
- Miroslav Václavek
Hnutí ANO a jeho majitel Andrej Babiš jsou bezpečnostním ohrožením České Republiky