Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J87a31r37o60s32l84a92v 17K53v42a62p35i56l 9566116674573

Máte pravdu a ode mě karmu. Potíž je v tom, že doprava (silniční i železniční) u nás, ať se na ni podíváte z kteréhokoli úhlu, je jeden velký malér. Naštvaní jsou všichni a spokojený není nikdo. Bylo by potřeba řešit všechno naráz, protože všechno je zanedbané, ale to také nejde a ani se k nějakému radikálnímu řešení neschyluje.

+2/0
27.3.2018 8:28
Foto

L29e52o51n66t63ý61n38a 45C86h24v44á87t10a13l20o81v58á 1303195316

Kdyby jen s návěsem, oni jsou schopní couvat na centimetry i s vlekem. To nepochopím nikdy! 8-o

Pokud jde o přestávky, není to úplně správně, protože když ho bolí hlava nebo je unavený, musí jet, aby využil čas k jízdě.

A ta nenávist ke kamionům i obecně k dopravě je neuvěřitelná, většina lidí chce v supermarketech širokou paletu zboží a přitom nechápe, že to tam musí někdo dopravit. Při dopravě po železnici se stane, že jogurty i banány vystoupí z vlaku samy a jahody s bramborami vytečou cestou. Kamionová doprava je navzdory státním opatřením pořád rychlá a flexibilní.

+2/0
26.3.2018 23:20

R81o61m94a92n 96E35n75d27e18r55s 4985905535

Ve skutečnosti se s kamionem a náklaďákem obecně couvá daleko lépe. Je to hranatý a má to přesné obrysy. Musíme ale rozlišovat mezi vlekem pevným, jež se chová taky jako návěs a vlekem s otočnou ojí, s kterým dovedou couvat opravdu už mistři, které obdivuji i já:)

+1/0
27.3.2018 8:31

M45a44r90t90i31n34a 69M98o25u44d70r58á 7280533386529

On Vám ke krámku v centru města nezajede ani kamion ;-) Prostě nesmí.

0/0
26.3.2018 19:01

M53a97r35c91e46l 75B66a57b58i69č 6374846201361

Autor článku v podstatě popsal problém kamionové dopravy objektivně, ale ve své obhajobě náročnosti práce řidičů kamionů pozapomněl na to, že někteří z nich po pracném nastavení zpětných zrcátek si na silnici čtou noviny nebo sledují televizi ......

+3/−2
26.3.2018 13:40
Foto

R41u24d52o43l63f 67J28e89l36í95n49e32k 8653269339446

Osobní železniční doprava nemá s tou nákladní absolutně nic společného. Mně se líbí model Švýcarska. Tam veškeré přepravy, které jen projíždí přes Švýcarsko jsou vedeny po železnici. Kamiony po silnicích jezdí jen ve vnitrostátním režimu.

+4/0
26.3.2018 12:47

R77o81m46a73n 64E56n72d98e17r68s 4775435425

Ano, systém RO-LA, kdy kamiony najíždějí na vlak, by byl šikovným řešením pro tranzitní dopravu. Jízda kamionem pouze v cílové zemi a vnitro. Kromě Švýcarska myslím funguje i v Rakousku

+3/0
26.3.2018 13:05

V61o96k83o87u87n 13V55l15a84d88i70m34i62r 8712388519248

Nejen tam. Obcas vidam na nadrazi v Allach, to je cast Mnichova, vlaky s nalozenymi kamiony jedoucimi na jih. A ty kamiony maji danska cisla.

+1/0
26.3.2018 15:44

A20l50e33x 23G91r54e48g46o71r 9834512532369

Jenže to je problém spedice. Přepravují s jen návěsy. A i přes Švýcarsko se normálně tranzituje. Ale cena za 1km je opravdu vysoká. Proto se většina dopravcu Švýcarsku jako tranzitní zemi vyhýbá.

0/0
26.3.2018 19:56
Foto

P94a89v83e57l 73D97v64o44ř76á23k 5769385924920

Po železnici se ve Švýcarsku vozí i osobní auta, jde-li o větší vzdálenost. Neznám ceny, ale řidič si odpočine nebo může dělat něco pro podnik (na noťasu).

Co se týče dopravy nákladů, tak existuje i systém unifikovaných kontejnerů, které se snadno dají překládat z plošiny vlaku na vůz.

A pokud je většina tratí elektrifikovaných, tak asi lepší řešení není.

Náš problém je, že mnoho tratí je v neblahém stavu atd...

R^

+1/0
26.3.2018 16:18

V75o49k11o83u43n 56V92l58a36d19i28m68i51r 8452508269288

Opet nejen tam, z mnichovskeho Ostbahnhof a tusim ze i odnekud z Poryni jezdi v sezone dovolenych pravidelne vlaky do Italie. Vepredu normalni vagony pro cestujici, vzadu nalozene osobaky. Je to pohodlnejsi a levnejsi nez se trmacet na ucpanejch dalnicich.

+3/0
26.3.2018 17:14
Foto

R14u61d57o92l79f 49J15e96l40í85n78e42k 8373569849986

Tratě, po kterých by kontejnerová přeprava měla smysl jsou v pořádku. Na Mělníku je dokonce překladiště kontejnerů na lodní dopravu.

0/0
27.3.2018 10:51

M60a71r96t70i98n 17H95o43l45i62n74e38k 3154563297929

no to jste nám otevřel oči. Takových terminálu je v ČR poměrně dost:-)

0/0
1.4.2018 7:35

R60o93m72a76n 44E98n94d98e95r86s 4135695235

Doprava je krví konzumní společnosti a konzumní společnost je krysa, která si užírá vlastní nohy, když se takto staví k dopravě. Takto to vnímáte jako řidič kamionu. Jako řidiči osobáku nebo dodávky vám samozřejmě všude překážejí, způsobují nehody(na D1 prakticky každý den zprávy o převráceném kamionu), protože když musí dělat zákonem stanovenou přestávku, tak se jim zrovna spát nechce, dispečeři je stresují nesmyslnými hodinokilometry atd.

+1/0
26.3.2018 12:17







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz