- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Máte pravdu a ode mě karmu. Potíž je v tom, že doprava (silniční i železniční) u nás, ať se na ni podíváte z kteréhokoli úhlu, je jeden velký malér. Naštvaní jsou všichni a spokojený není nikdo. Bylo by potřeba řešit všechno naráz, protože všechno je zanedbané, ale to také nejde a ani se k nějakému radikálnímu řešení neschyluje.
Kdyby jen s návěsem, oni jsou schopní couvat na centimetry i s vlekem. To nepochopím nikdy!
Pokud jde o přestávky, není to úplně správně, protože když ho bolí hlava nebo je unavený, musí jet, aby využil čas k jízdě.
A ta nenávist ke kamionům i obecně k dopravě je neuvěřitelná, většina lidí chce v supermarketech širokou paletu zboží a přitom nechápe, že to tam musí někdo dopravit. Při dopravě po železnici se stane, že jogurty i banány vystoupí z vlaku samy a jahody s bramborami vytečou cestou. Kamionová doprava je navzdory státním opatřením pořád rychlá a flexibilní.
Ve skutečnosti se s kamionem a náklaďákem obecně couvá daleko lépe. Je to hranatý a má to přesné obrysy. Musíme ale rozlišovat mezi vlekem pevným, jež se chová taky jako návěs a vlekem s otočnou ojí, s kterým dovedou couvat opravdu už mistři, které obdivuji i já:)
On Vám ke krámku v centru města nezajede ani kamion Prostě nesmí.
Autor článku v podstatě popsal problém kamionové dopravy objektivně, ale ve své obhajobě náročnosti práce řidičů kamionů pozapomněl na to, že někteří z nich po pracném nastavení zpětných zrcátek si na silnici čtou noviny nebo sledují televizi ......
Osobní železniční doprava nemá s tou nákladní absolutně nic společného. Mně se líbí model Švýcarska. Tam veškeré přepravy, které jen projíždí přes Švýcarsko jsou vedeny po železnici. Kamiony po silnicích jezdí jen ve vnitrostátním režimu.
Ano, systém RO-LA, kdy kamiony najíždějí na vlak, by byl šikovným řešením pro tranzitní dopravu. Jízda kamionem pouze v cílové zemi a vnitro. Kromě Švýcarska myslím funguje i v Rakousku
Doprava je krví konzumní společnosti a konzumní společnost je krysa, která si užírá vlastní nohy, když se takto staví k dopravě. Takto to vnímáte jako řidič kamionu. Jako řidiči osobáku nebo dodávky vám samozřejmě všude překážejí, způsobují nehody(na D1 prakticky každý den zprávy o převráceném kamionu), protože když musí dělat zákonem stanovenou přestávku, tak se jim zrovna spát nechce, dispečeři je stresují nesmyslnými hodinokilometry atd.