Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^R^R^ moje nadšení z blogů neutuchá, ba naopak! Skvělé!:-)

7 0
možnosti

Když jsem byl v NY poprvé a to je již lajna,vyšel jsem na 7A v 11 večer a chytal jsem se zdí aby mě ten proud davu nestrhl...pak už jsem si zvykl, jen ty steaky tady nikdy nedělají tak velký,jako když je zápas Am.fotbalu:-P:-P:-P

1 0
možnosti
Foto

Tomáši, sleduji Vaše fotoreportáže z N.Y. a přemýšlím, co bych ještě.. nebo alespoň... měla v tomto životě stihnout, již jednou jsem tam málem začala chystat cestu... Krásné fotografie... a přeji Vám tu cestu i Vaší paní...:-)R^

3 0
možnosti

Pořádnej flank je holt pořádnej flank

2 0
možnosti

Díky. Je to takový dost odcizený ne? V porovnání s Evropou.

1 0
možnosti
Foto

Tak samozřejmě je to pro nás nezvyklé. Ale to se dá říci i o jiné zemi v Evropě, i o jiném městě v Česku. Bavíme se o cestování, nikoliv o tom, kde žít.

2 0
možnosti
Foto

Tome, perfektní reportáž. R^

6 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,18
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.