Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VN

Ech , mám vyražený dech ... R^, ;-D .

1 0
možnosti
RP

San Bernardino projet na kole tak to jen velké uznání. R^Jednou jsme to projížděli v mlze autem krokem a už i to stačilo...

3 0
možnosti
Foto

R^ Fantastický výkon! Smekám! :-)

3 0
možnosti
AL

Nádherný blogerský článek a vydařené fotografie.

Karma.

R^

1 0
možnosti
VV

Opravdu obdivuhodny vykon. A diky za obrazky z duverne znamych mist. Jiste jste ve Vserubech prenocovali v rodinem penzionu velmi sympatickych manzelu Hrkalovych.

1 0
možnosti
Foto

Nevím jak se jmenovali. Pension Všeruby. Pán je vášnivý motorkář.

0 0
možnosti
PS

Super blog! Perfektní inspirace! Karma!!!

1 0
možnosti
Foto

Tedy , Tomáši, Vy se nezdáte...;-), super výlet a reportáž téžR^

2 0
možnosti
Foto

Paráda. Gratuluji k výkonu a díky za sdílení zážitků z cesty. :-)R^

2 0
možnosti
JV

J17i44r96i 79V82r27a55b79e47c

23. 6. 2018 12:10

No chlapi, to je úžasné R^

2 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,54
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.