Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Média i opoziční strany vymýšlejí název pro potenciální vládu. Vláda odborníků , probruselská , komunistická , pravolevá......

Já bych navrhl : teflonová !!! Co "sklouzne" po jejich členech : podvody u dotací , účast v Pohotovostním pluku ..... a nyní p. Malá - to je /zatím/ vrchol.

4 1
možnosti
NS

Je to vláda odborníků,

co se jim však nedá upřít -

že mají slušný tah na peníze daňových poplatníků.;-D

4 0
možnosti
LH

Který člen vlády byl v pohotovostním pluku?

1 1
možnosti
Foto

Ministr vnitra Metnar, pane Hladíku !

3 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,91
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.