Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

Moc hezky napsáno. R^

6 0
možnosti
Foto

Tomáši, do své první vlády bral geniální manažer Babiš každého, kdo ho neodmítl. Do své druhé vlády každého, koho přemluvil. Na svoji třetí vládu si dá nejspíš inzerát na pracák. Jinak jsem přesvědčená, že testuje, co všechno mu u těch hloupých Čehůnů projde. Myslím, že přišel čas na klíče.

14 0
možnosti
NS

Ale kdepak klíče, vsaďte se jak si teď budou lebedit, že vzal konečně pan Babiš spravedlnost do svých rukou a že teď konečně na MS vymete zpod koberců ty Kalouskovy lumpárny.

;-D

4 0
možnosti
Foto

Tome, Vy jeden šťouro, Vy nevíte, že bude líp? Od pana Babiše odešli poslední, co aspoň trochu používali obsah mozkovny. (Stropnický, Pelikán). Teď už je tam jenom stafáž, všechno se bude řídit jako firma.

Já mám pocit, že už je prostě lépe....;-)

13 0
možnosti
NS

Já taky. Psala jsem Vám to pod blogem p.Ernesta:

- Nejvyšším reprezentantem státu je zapšklý dědek, kterého ovládá touha po pomstě všem kteří se mu v minulosti jakkoli vzepřeli. Co výjezd do zahraničí, to mezinárodní prů....pardon průšvih.

- Ministrem zahraničí je "dočasně" ministr vnitra, který tuší, že dělá jen "užitečného idiota" (terminus technicus), ale nemůže si pomoct.

- Ministrem spravedlnosti je malá všeho schopná podvodnice, která svoji pozici neublábolila, a tak ji "dočasně" vystřídá premiér a trestně stíhaný dotační podvodník v jedné osobě. Jestli na Ministerstvu financí byl ve zjevném střetu zájmů, tak teď už úroveň jeho střetu zájmu dosahuje singularity...

A to vše s důvěrou zastydlých bolševiků z KSČ, kteří se po nejhorším volebním výsledku ve své historii konečně vyšvihli zpátky k moci.

8 0
možnosti
NS

Do jaké žumpy se to český národ provolil....

Mě už nemohou ničím překvapit. Ale to jsem konec konců psala už před pár týdny, že jsme světový unikát s trestně stíhaným premiérem. Ovšem, to jsem ještě netušila, že ten trestně stíhaný udavač bude i Ministrem spravedlnosti, Teď už by mě nemohla překvapit snad ani zpráva o těhotenství Faltýnka.

Když jsme u té fyzické kondice ing. Zemana, koluje na netu pěkný vtip. Fotka Zemana v trenýrkách a ponožkách pod kolena (jak si nedávno vyrazil na svůj člun) a vedle Micka Jaggera na koncertu v Praze. A popisek. Toto je Miloš, důchodce 74 let. Toto je Mick, důchodce 73 let. Lhali nám, když říkali, že nemáme brát drogy.

;-D

10 0
možnosti
PZ

Jojo vtip je dobrý. Jen jako fanda Stounů upřesňuji, že Mickovi je již 75.

4 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,23
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.