Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma. R^:-)

2 0
možnosti

... i já se přidávám s chválou R^! Karma.

1 0
možnosti

Pěkně popsáno. Nedávno jsem byl v Římě letecky + MHD. Část vozového parku tak stará, jaká u nás není vidět; snad ani na železnici. Leccos u nás funguje líp.

0 0
možnosti
Foto

Nojo, Tomáši, když ale čecháček je šťastný, když je nešťastný a může brblat. Ode mě samozřejmě karma.:-)

4 1
možnosti

:-).....Velmi dobře napsáno. já už tam nikdy nepojedu, ale.....jak říkám, neumřu přece blbý! Pro Vás....R^R^R^

0 0
možnosti

A teď ještě aby nám to vydrželo...:-P

2 0
možnosti

Povídání "vyvážené" a určitě ne daleko od pravdyR^. Ale s tou migrací je to určitě horší, než že černí běhají s cetkami po pláži. Těch tam bylo již v r.1990. A dnes kromě statisíců plaváčků hodně Romů z Balkánu. Rumuni, Albánci, hodně jako služek u italských paniček. Má to ten Salvini těžké. Ale "Contové" to docela vymysleli na Andreje - "vem" symbolicky alespoň jednoho. Nevím jak bych se na jeho místě zachoval ...

1 0
možnosti

J56a94n 64H40a38r56v80a50n

31. 7. 2018 14:30

A co teprve Sicílie, tam je vidět opravdový život, nic načančaného pro turisty. V Palermu, mimo turisty frekventovaná místa, jsem měl strach vytáhnout telefon a ten "chanov po italsku" si vyfotit, ještě teď jsem rád, že jsem vyvázl se zdravou kůží. Mafiáni s bodyguardy běžně k vidění. R^

6 0
možnosti
Foto

Jste, pane autore, vůbec náš člověk z kotlinky? Proč nelamentujete a nekňouráte? Skoro se vám podařilo, že jsem se stal alespoň umírněný optimista.:-)

8 0
možnosti

J52a85n 19H88a38r41v60a38n

31. 7. 2018 14:32

A to mne u autora taky potěšilo, časy se mění (možná) ;-D

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS