Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu
Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

J24a73n 92P94a91v52l13i66š 9369602916444

Bože,až kam jsme schopni zajít.Proč se musí do diskuse míchat politika.V této těžké situaci by se měla projevit soustrast manželkám,dětem,rodičům i dalším příbuzným usmrcených našich vojáků, a ne řešit ,kdo a jak to využil k svému politickému zviditelnění.Štve mě,že i na takové tragické události dokáže někdo politicky parazitovat.Soustrast projevil p.Zeman,Filip,Okamura,ale i další politici.Že jsou strany ,které nesouhlasí s jakoukoliv naši misí v zahraničí,tak to ještě nemusí znamenat,že tito pánové z levé strany nemohou projevit soustrast pozůstalým.Vím,když to píši,že bude spousta záporných hlasů,ale nic proti tomu nenadělám.Já jsem v životě nebyl v KSČ a dokonce ani v SSM.Byl jsem postižen komunistickým režimem,který mě nedovolil studovat,ale,když někdo zemře v zájmu vlasti tak si myslím,že projevit soustrast může kdokoliv ,ať je z prava nebo z leva.Myslím,že lidský život by měl mít přednost před politikou.

+20/0
doporučit
6.8.2018 18:01

M71a71r81e65k 19T80r48i29z38u96l57j95a34k 8430116147257

Ono je to takové "půvabné". Na jedné straně řev proti "zavilým moslimánům" a proti "ještě zavilejším migrantům" plus volání po tom, aby se ty problémy řešily tam, kde vznikají. Na druhé straně zásadní a nesmiřitelná kritika naší spoluúčasti na akcích v těch zemích, kde problémy vznikají.

+19/0
doporučit
6.8.2018 11:42

P92e44t97r 16B57u81r19i67a60n 4441826344988

Souhlas, karma. Je ku zvracení, že zrovna komunisté, jejichž ideologie stojí pevně na internacionálním šíření, žvaní něco o zatahování cizích zájmů do nezávislých států.

+16/−2
doporučit
6.8.2018 11:44

P11e73t36r 90K56o64r32e10c25k55y 2383787283271

Politici jsou zde, aby pronášeli různé (i nesmyslné ) deklarace. Mají právo jako každý jiný na svůj názor a na každém i pro mě těžko stravitelném, něco pozitivního/relevantního může být. Zdá se mi, že tento blogař stupňuje svou stálou nenávist k těmto dvěma stranám s využitím lidské smrti. Tři vojáci dělali svůj job, znali riziko a akceptovali ho, přivítal bych spíše info jak nejlépe odškodnit pozustalé, čest jejich památce.

+12/−1
doporučit
6.8.2018 18:31

P26a95v69e58l 51K97u51c43h25t92a 4376231897724

Tak ten pán z SPD, neznám ho, nepůsobí jako prvoligový, v podstatě řekl - taktika R^, strategie? Nevidím na tom nic zas tak moc "populistického", když za 17 let bojů, nákladů, lidských životů, není svět schopen situaci vyřešit - nějak ... Něco je špatně a nesváděl bych to zas tak moc na Putina.

+11/−1
doporučit
6.8.2018 21:59

R96o57b45e65r93t 38T94r83o68š43k86a 6459810248769

Souhlas s článkem, byla to trapná slova politiků. Náš národ se má semknout v pietní úctě za padlé a ne aby některé politické strany se snažily z tragédie vytřískávat politické body.

+9/0
doporučit
6.8.2018 19:38
Foto

M88i69r37o39s64l92a70v 90B84u41d36í57n 8675577432

Tragičnost události pro rodiny zemřelých vojáků nic nemění na skutečnosti, že obě zmíněná politická vyjádření jsou v zásadě pravdivá. Ani autor článku je nijak argumentačně nerozporuje, jen je obecně prohlašuje za zrůdná a extremistická (a přidává nesmyslná srovnání s automobilismem a plynem).

Kdybych chtěl oponovat a kritizovat, tak třeba tak, že některé politické subjekty se nerozpakují parazitovat i na takto tragické události.:-(

+11/−2
doporučit
7.8.2018 9:25
Foto

M62a42r73i59e 12J66a19n71d83o88v31á 8411363365716

Karma, Tomáši, ta jejich prohlášení jsou hloupá, nikoli však nečekaná.:-)

+13/−4
doporučit
6.8.2018 15:59

M15a25r36e66k 36T33r10i83z34u79l36j66a59k 8340676807377

Zejména komunisté by se měli stydět a plazit se kanálama. Prvopočáteční příčinou rozvratu Afghánistánu byla agrese jejich velikého a věčného vzoru Sovětského svazu. A prakticky po celou dobu studené války to byl tábor komunizmu, kdo vycvičoval a vyzbrojoval teroristy.

+13/−4
doporučit
6.8.2018 12:39

M35i35l79a53n71a 31K22r19a78e96m52e49r42o60v44á 2637230350202

Nemohu s vámi souhlasit. Ti hoši nešli porazit Taliban (ten ostatně zůstal neporažen), šli dělat pro chlapa dobře placenou, atraktivní, dobrodružnou, adrenalinovou práci. Jejich smrt byla zbytečná a Afgáncům nepomohla. Chápu, že jako členové NATO se musíme něčeho zůčastňovat, ale smysluplnější jsou základny v Polsku nebo Lotyšsku, nikoliv boj v Afganistánu nebo Mali! Ti lidé si musí ve své zemi udělat pořádek sami, resp. ať ho rovnají Američané, když ho rozbourali. My jsme nevyzbrojovali Modžahedíny ani nic nebombardovali. S SPD a KSČM to nemá nic společného kromě tomo, že projevují více zdravého rozumu než jiné strany.

+21/−10
doporučit
6.8.2018 20:02

J30i11r31i 20T62i58c48h79y 2756109592477

S prohlasenimi neni mozno souhlasit, ale meli bychom se zamyslit, jestli posilame nase vojaky do situaci, kde mohou skutecne bojovat proti nepriteli a dosahnout kladnych vysledku nebo jsou poslani do rozvracene zeme s neschopnou vladou, plnou teroristu, kde ejich pritomnost nic neresi, naopak, jsou vydani nebezpeci, i moznost ztraty zivota, pro nic, coz si nezaslouzi.

+8/−1
doporučit
6.8.2018 16:44

V26l18a93d16i11m55í28r 43M93o24r56a56v35e56c 3438910283903

Okomentuji pouze vyjádření SPD, neb KSČM mi je ukradená.

Prvně si nemyslím, že nasazení armády 4500 km od naší země je obrana vlasti.

Válka trvá 17 let, tedy evidentně současný systém nezná řešení - pokud nějaké je a pokud jsou nějakému řešení nakloněni místní. tedy někdo soudně a objektivně vysvětlit, co má vyřešit 17 let trvající válka, když dodnes nic nevyřešila?

Každého lidského života je škoda, ano, šli tam dobrovolně a hlavně přesvědčení, že jdou bojovat za nás.

Ale já si nemyslím, že tam bojují za nás.

+9/−2
doporučit
7.8.2018 8:33

D12á46š97a 57S59t35á14r24k26o94v32á 5511450198

Souhlas. Byla jsem také pohoršena, když jsem četla obě ta prohlášení. Děkuji a karmaR^

+9/−2
doporučit
6.8.2018 15:54

I28v58a36n 40M47i54n42á18ř 7942904267151

Nevím, co je na prohlášení Okamury tak odsouzeníhodného ?? Tragická smrt třech našich mladých mužů je jen důsledek - vměšování se do života afgánských klanů, kterým - téměř středověký způsob života v pologramotnosti zcela vyhovuje. Problémy s Talibanem jsou jejich věcí a oni o implantaci evropsko-americké demokracie nestojí. Stejně tak, jako naprostá většina z nás - netouží být multikulturně integrována s islámem.

+14/−6
doporučit
6.8.2018 17:43

J53a73n 83Z15i24e56g60l83e96r 1231496681588

Zasloužená karma. R^:-)

+10/−3
doporučit
6.8.2018 15:49

V67á12c85l38a32v 21R51ů78ž46e38k 3766297126538

Vyjádření komoušů a akademika Okamy zjevně pramení z absolutní neznalosti historie konfliktu v Aghánu, ignoruje současnou politickou situaci a nezná cíle přítomnosti spojeneckých sil. Taliban, to je zvěrstvo a popravy, proti kterému samotní Afghánci bojovali v dlouho trvající občanské válce. Chceš se oholit? Bičování nebo smrt. Televize, rozhlas? Haram. Vzdělání pro dívky? Haram, bičovat, popravit. Jiné nežli islámské památky? Rozstřílet dělem. Tak proto tam, jsou spojenecké síly. Sami afghánci nemají dost sil toho dábla vyhnat. Přitom propaganda tálibů vykládá negramotným obyvatelům té chudé země úplný opak. Prý je chceme zbavit svobody a okupovat...a jsme zase u komoušů a Okamury...

+13/−6
doporučit
6.8.2018 11:57
Foto

J73i58ř93í 50H17e40r53m81á39n40e20k 4796742902600

Diskuze o vojenském zásahu bývá vždy problematická. Kdysi, americký viceprezident Dick Cheney tak dokázal ohloupit americkou politickou scénu, včetně opoziční Hillary, že mu zobali z ruky a odklepli invazi do Iráku.

+7/−1
doporučit
6.8.2018 12:21

D22a15n 19R67o81z78s51í56v78a71l 3790732360174

Nejsem a ani jsem nikdy nebyl voličem SPD nebo KSČM, netvrdím že souhlasím úplně se vším zde v článku citovaném, proto jsem vyňal jen něco ale jednoduchá otázka:

Tomio Okamura: „Nesouhlasíme se způsobem, jak byla a je vedena kampaň v Afghánistánu. Má zcela špatný strategický cíl. Válka trvá již sedmnáct let a není vidět konce války. Jsme přesvědčeni, že Afghánistán je třeba nechat Afgáncům a nenutit jim politické, ani jiné pro ně cizí modely života. Ať ve své zemi žijí, jak chtějí, a za své peníze."

V čem v tomto citátu nemá Okamura pravdu neboli jinými slovy v čem se mýlí? Ale prosím o konstruktivní odpovědi, nikoli o plácání o tom jak tam tuze bojujeme proti terorismu.

+13/−7
doporučit
6.8.2018 11:56

O45t17a 85K21i12n85c 6359128712416

Okamura i komunisti tady nechtějí teroristy (alespoň to tvrdí), ale boj proti teroristům odsuzují. Ode mne karma.

+8/−3
doporučit
6.8.2018 12:04

L37a14d85i71s55l28a52v 45A60n27d34r32e66s 6617302733316

Talibán nepřímo vytvořily US, když vyzbrojovaly místní proti vojákům SSSR. Ty tam pozvala marxistická vláda Afganistánu a byli zde přes devět let. Za Gorbačova, v roce 1989, kdy byl SSSR praktický rozložen a doslova zničen ekonomický a vojenský jeho zradou a později zradou Jelcina, se vojáci SSSR museli stáhnout. Na rozdíl od vpádu US a NATO vojsk, před 17 léty, který byl totálním porušením mezinárodního práva. Co tam brání čeští žoldnéři v rámci NATO, dnes? Tak pro zajímavost: V roce 2001 za vlády Talibánu, Afganistán produkoval 185 tun opia (máku), v roce 2007 za diktatury us demokracie a NATO se Afganistán stal světovým producentem opia, konkrétně vyprodukoval 8200 tun!! Zaplavil tím celý svět. Ví to ti čeští kluci, co si tam jdou vydělat na tom, že pomáhají ničit zdraví mládeže po celém světě z drog z Afganistánu a rozkládat morálku nejen na místě? Zajímá to někoho? Hanebné!!8-o[>-]!!

+10/−5
doporučit
6.8.2018 21:37

D11a25v78i37d 66V26l73k 6936325348677

Karma Tomáši, dobře napsáno díkyR^R^R^

+14/−9
doporučit
6.8.2018 17:54
Foto

T72o14m35á19š 43V76o40d76v92á79ř11k59a 3293431227194

Dobře napsáno a karma.

+11/−7
doporučit
6.8.2018 16:02

I82v23a49n 33M90i38n63á33ř 7862914147701

Naprostý souhlas, pane Rozsívale. Okamurovo prohlášení konstatuje holá fakta a v žádném případě - nepostrádá logiku.

+10/−6
doporučit
6.8.2018 17:50
Foto

P87a22v77e32l 92S83o72b56o91t24k87a 3880300529806

Děkuji za článek. Možná ještě malá poznámka. Všichni, kteří si myslí, že v Afgánistánu nemají naši vojáci co pohledávat, se hluboce mýlí. Pokud se naše civilizace bude pouze z dálky dívat, jak zde vládne Talibán nebo jiní islamisté a vycvičují své ozbrojené bojůvky k teroristickým útokům, budeme pak věnovat mnohem víc úsilí ochraně před těmito teroristy a bude to stát i mnohem víc životů - a to nejen vojáků, ale i civilistů.

+8/−4
doporučit
7.8.2018 7:45

V51o10j64t58e92c53h 17P90á79n81i10k 76S44r49. 5111321504727

Velmi nemoudrý příspěvek.

Pro vás typický. Mně se vyjádření těch dvou zdá rozumné.

Nastudujte si dějiny Afgánistánu ve 20. století, milý pane!

+11/−8
doporučit
6.8.2018 19:57







Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz