Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MD

A ted jeste vycet toho, co vsechno stihla ZAOCEANSKA Amerika ve prospech narodnich zajmu. Ne demokracie a prava na uzemich, kde zasahovala. Americkych UDAJNE narodnich zajmu. Jen co to doplnite pridelim vam jako prislusnik maleho naroda karmu.

3 2
možnosti
Foto

Proboha proč bych o tom měl psát? Protože si to přeje nějaký Dvořáček? Jestli se domníváte, že to téma je přínosné, tak proč ho nezpracujete sám? Povězte - proč?

1 2
možnosti
JZ

Kdo chce psa bít, vždy si hůl najde. Kdyby Západ šel v roce 2008 Gruzii na pomoc, tak by byl válečný štváč. Jestliže nešel, tak je proradný a zbabělý.

9 5
možnosti
Foto

A proč by mělo NATO jít gruzínskému agresorovi na pomoc?

1 0
možnosti
Foto

R^! - také ode mne. Skvělá práce. Ano, oni se tak brání NATO jenom proto, že by si pak nemohli dělat, co chtějí, řečeno zjednodušeně.

10 4
možnosti
JS

Obdivuji Vás. Nic o tom neznáte a přesto tvoříte ty "správné příspěvky".

5 5
možnosti
MV

tak nam to, prosim, pane Slavicku, vysvetlete Vy. dekuji predem

8 3
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

7 6
možnosti
DR

Za co? Za ten stupidní blábol?

3 1
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,24
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.