Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já padám úžasem nad tou vtipností, která sice má reálný, leč nedomyšlený základ. Tedy EET.

A proč? Protože dnes jen málokdo s sebou vláčí desítky tisíc v hotovosti. Je to nepraktické a riskantní a platby kartou se v EET neevidují.

A omlouvám se autorovi, že jsem se svým komentem nebyl první a úpěnlivě, na kolenou prosím ostatní, aby na mě nereagovali.

Jsem totiž nemocný a právě sedim v čekárně u paní doktorky. Trápí mě dna, neboli podágra; nemoc králů.

3 4
možnosti
Foto

Držím palce a přeju zmírnění bolestí. R^

1 0
možnosti
MB

Rádo se zapomíná a pak je doba úsměvná! A.Babiš pravil, že na chodníku je 100 mld.Kč úspora. Ohl se a skutečně - z dlažby vyskočilo 40.000 nových úředníků! Centrální nákupy nefungují a úspory nenesou - přínos EET se neví, pořád jde o odhady čísel MF. Pokrok existuje ! Plánovaný dluh nebude 50 mld, ale pouze 40 mld Kč. Lídrem ANO v Praze 8 je lékařka, která posudkem podpořila Andrejova syna z kauzy Čapího hnízda. Asi náhrada za králičí výzkumnici Malou, která chtěla být Velká! Až svatebčané zveřejní své platby - třeba už bude dluh pouze 30 miliard Kč! Směr je jednoznačně správný, doba hojnosti zde. Skutečně je lépe - Potrvá to ještě asi 1.5 roku - Cyklická krize + Brexit + Trump se cly. Připravujeme se fakt dobře! :-)

6 1
možnosti
OU
OU
Uživatel požádal o vymazání
12 1
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,94
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.