Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma, Tomáši, pobavilo. Jen mě tak napadlo, nedávno jsme byli s manželem na pohřbu, jehož součástí byl i "kar". To sleduje finančák také? :-)

6 0
možnosti
MM

Vám karma R^

Jeden registrovaný na dně, pardon, se dnou a Radim tu zase zábavně řádí. ;-D

6 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
7 1
možnosti
MB

Děkuji tímto panu Kacířovi za obvyklé minus. Neptám se, co mám v příspěvku blbě - Zde jsme vzácně ve shodě - blbě je všechno , děkuji Radime, za souhlas ... :-)

3 1
možnosti
Foto

poslední údaje o účinnosti EET a Kontrolních hlášeních nejsou moc optimistická.

7 1
možnosti
OU
Foto

Pecka jste pobavil :D karma R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,35
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.