Diskuse

Zdarma? Jasně!

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JSS

U ČSSD normiš.... Hamtáček stále na 2 seslích a Baišovi se líbí jejich poklonkování. No JSME PŘECI šVEJCI - NE ?

0 0
možnosti
DP

Kde na to vezmou? Z přebytku státního rozpoštu, který je stále v mínusu - pčedevším díky nim.

3 0
možnosti
ZJ

R^... rozdávači z cizího se nikdy nezmění. A dluhy?? Ty je nezajímají! Karma.

2 0
možnosti
BR

Pro mě je naprostá jednička bilboard, na kterém ČSSD slibuje zaplatit Altnerovy dluhy.

1 0
možnosti
VK

Ten billboard mě zajímá, ČSSD slibuje zaplatit Altnerovy dluhy nebo Altnerovi své dluhy? :-)

1 0
možnosti
Foto

AB naslibuje obdobné a k tomu ještě koblihu jako bonus. Já se zvyšováním platů učitelů, policistů, zdravotníků nemám sebemenší probém (jejich nynější platy jsou tristní), i s jízdným pro studenty zdarma. Ovšem kde na to vzít? No minimálně např. provozovatelé heren a obecně hazardu měli být už dávno několikanásobně zdaněni

1 0
možnosti
VK

Kdepak koblihy, bude pivko, klobásky a gulášek.

0 0
možnosti
LC

Přesně popsáno.R^ Jedné věci ale příliš nerozumím. A to když v diskuzích vidím, jak diskutéři, kteří se jinak prezentují jako voliči pravice, pláčou nad tím, jak ten Babiš socánkům ubližuje, jak ti chudáci na spolupráci s ANO dojedou a pod. A to je špatně, nebo dobře?

0 0
možnosti
Foto

Možná to bude v tom, že on jejich program nelikviduje, ale přebírá.:-/:-)

2 0
možnosti
PJ

A viděli jste ten jejich billboard s heslem: "Splatíme dluh Altnerovi!"? Ne? Já taky ne...;-D

7 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma :-)R^

4 0
možnosti
SB

Lidé už tu slibotechnu ČSSD prokoukli, takže dnes už mají pouhých 6,5 %. Když budou i nadále nic nedělat a jen slibovat nesplnitelné, tak budou mít co dělat, aby dosáhli 5 %. A Poche k tomu. U ČSSD přece už dávno platilo "nemůžeme vám tolik dát, jako vám můžeme slíbit".

6 0
možnosti

Ještě by mohli slíbit tu Zimní olympiádu v Praze;-D!

5 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,42
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.