Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Když se kolegyně ve směnném provozu rozvedla a zůstala s dětmi sama - pořídila si ještě psa. Dal jsem dotaz, proč nežije s lidma a ještě si k tomu dále koplikuje život. Mluvila něco o věrných očích a čumáčku - no dobře. Když z výtahu vypochoduje starší vdova s jezevčíkem, kterému uplela svetr - plně chápu. Když jsem si odložil bundu na věšák - a on se živě pohnul - kolega pravil, že je to Ferda Hroznýš na kšeft mláďat - tak jsem i čuměl. Pořád je řada věcí, které nechápu. Proč jízda za volantem v opilosti není posuzována jako pobíhání po chodníku a ohrožování střelnou zbraní? K čemu je dobré, sám bydlet doma a za společníka mít smrtelně jedovatého plazivce? Paní mladá - má asi ráda hada! Toť pro mne, záhada ... :-)

0 0
možnosti
Foto

zase budu autorem sprdnut, ale čo robiť? Jednak, žádný trestný čin neúmyslného zabití neexistuje. Když tak těžké ublížení na zdraví z následkem smrti z nedbalosti.

A za druhé. Černá mamba hraje ve filmu Quentina Tarantina Kill Bill a v odkazu jsou k tomu příslušná videa:

https://www.google.cz/search?q=kill+bill+black+mamba&rlz=1C1GCEA_enCZ749CZ749&oq=kill+bill+bl&aqs=chrome.2.69i57j0l5.10007j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

P.S. STB mi nabídl film QT

Osm hrozných / The Hateful Eight (2015) a normálně jsem to musel vypnout, i když QT mám velmi rád.

1 0
možnosti
Foto

Máte pravdu. Ale šlo by to prosím udělat tak, abyste tu neměl víc jak 10% všech diskusních příspěvků? Děkuji.

1 0
možnosti
Foto

J83a19n 67Š14i28k

5. 10. 2018 19:20

Souhlasím s Vámi, pane Flaško. Podle mě jde rovněž o obecné ohrožení a mělo by být zahájeno trestní stíhání. Hezký večer

2 0
možnosti
Foto

To by se asi velmi špatně prokazovalo. U obecného ohrožení musí být současně ohroženo více osob a to by asi nefungovalo.

1 0
možnosti
Foto

Dík za článek. V souvislosti s debatou výše o trestnosti nezvládnuté mamby je v tom článku uvedený odkaz na osvobozující rozsudek chovatele, jehož uprchlá krajta zabila dva kluky (4 a 6 let).

0 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 34,25
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.