Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ano, zrovna Bém a tunel Blanka anebo třeba Opencard, to je typický příklad toho správného vedení města. Doufám že to bylo myšleno jako humorná vložka. ;-D

1 0
možnosti

Možná někdo z nás dvou nerozumí textu. Já jsem zprávě rozumněl tak, že most, jako památku i přes zvýšené náklady zachovají a opraví. Tedy nezbourají, aby mohli postavit jiný.

Ale když zkomolené chápání zprávy umožní jedovatou poznámku autora blgu, tak proč nezkomolit, že.

2 0
možnosti
Foto

Ano. I tak je to mozne pochopit.

0 0
možnosti

Libeňský tam máte i s malým l. Že by ty muchomůrky z Jizerek ?:-P

1 0
možnosti
Foto

Opravil jsem. Dík za upozornění.

0 0
možnosti

Umanutý Čižinský, nerespektuje vyjádření stavařů a prosazuje si namísto výstavby nového mostu opravu prakticky neopravitelného mostu s krátkou životností za stejné prachy co by stál most nový

Libeňský most stojí na základech a pilířích které se ROZPADAJÍ! Žádná oprava jim nevrátí potřebnou pevnost. Rozpad bude pokračovat dál. Doporučuji si přečíst článek v odkazu a hlavně se podívat na fotky totálně rozpadllého betonu v odebraných vzorcích- Měly by to být kompaktní betonové válce, které by měly měli vydržet tunový tlak než prasknou. Obnažené zrezivělé ocelové pruty výztuže jsou jen tešinka na dortu

Každý by se měl seznámit s výsledky testů provedených na Libeňském mostě. Pro ty co hájí jeho zachování by to měla být povinnost. U technických analfabetů, zejména u produktů humanitního vzdělání či absolventů společenských věd by jim to měl povinně vysvětlit zkušený stavař.

Libeňský most je nevratně poškozen, vzorky se odborníkům rozpadaly v rukou. Průzkumy vzorků Libeňského mostu dopadly mnohem hůře, než se čekalo. Při stavbě byl použit ošizený beton, do kterého dávali jen polovinu cementu. Situaci zhoršuje i nevhodná konstrukce mastu, která byla zastaralá už v době výstavby, Dokonce při stavbě Karlova mostu byly použity modernější konstrukční prvky

https://praha.idnes.cz/libensky-most-je-poskozeny-dfm-/praha-zpravy.aspx?c=A170511_2325253_praha-zpravy_rsr

5 0
možnosti

Souhlas, zbourat a nový most postavit v Bruntále.Přes Černý potok máme jen jeden solidní most.:-P

2 0
možnosti
Foto

J45a29k23u97b 54R34o54t94h

11. 10. 2018 9:47

Tomáši, souhlas, ale už jsem vás chtěl dřívávějc opravit: onen primátor za ODS je Bém, nikoliv Böhm. R^

2 0
možnosti
Foto

Dik. Opravil jsem.

0 0
možnosti

Jste mě rozesmál, pane teoretiku - zlatý Böhm koukal střelil, co šlo - kdyby se mu povedlo s Dvořákem střelit i DP, tak už nemusíme Libeňák řešit vůbec, protože tu nemáme tramvaje.

4 0
možnosti

A rozkradli se miliardy - zlatý kolibrik.. :-)))

1 0
možnosti
Foto

Vtipný postřeh :-)R^

(ale doufala jsem, že postaví nový, ne že ho budou jen opravovat)

2 1
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.