Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nebudu hodnotit, jak dopadl nebo nedopadl výše uvedený výlet, ale já jezdím vlakem do práce téměř každý den, a protože jedu z jedné klíčové zastávky do druhé, mohu si vybrat. Někdy jedu osobním, někdy rychlíkem, EC nebo RJ, ale také zde jezdí RegioJet. A musím říct, že nejvíc průserů statisticky se mi vždycky stalo u Jančury. Ne, že u ČD by nebyly, ale je jich méně. Proto jsem si taky nakonec koupil In100 a Jančurou už jezdit nebudu.

0 0
možnosti
Foto

Pokud je vlak pravidelně sestaven z vozů DB a MAV, pak ČD nemají o své vůli možnost tyto vozy nahradit. Pokud se tak stalo, muselo to být z důvodů na straně DB. Proto si dovolím tvrdit, že jste měl ještě štěstí, že ČD do soupravy zařadily vlastní vozy.

2 0
možnosti
Foto

Ajajaj, kdybych nebyl na půl hluchej od šesti let, určitě bych skončil na dráze, ale naštěstí mě s tímhle postižením nepustěj na perón... Ano, ČD občas skutečně nezvládaj, ale stejně je na nich vidět podstatné a dle mě i rychlé zlepšování se. Na rozdíl třeba od Pošty. P.S. můj názor je silně neobjektivní a na Vašem místě Tomáši, bych byl samosebou nakrknutej taky....

2 0
možnosti

Připomínky pánů Hlinomaze, Hrachoviny a Skalky nechápu. Dopravcem je nabízena zvláštní služba - za příplatek. Je jí přeprava kol ve speciálním vagónu. Ve speciálním vagónu, tedy bez zabírání místa. Služba byla smluvena (nejednalo se o auto, ale i ta se přepravují, jak asi pan Hrachovina netuší). Ale dopravce bez omluvy a přiměřeného náhradního řešení prostě zasmlouvovaný vagón vypustil.

Vysvětlení ČD je pak zcela vynikající. Zpracovatel odpovědi se ani nesnažil zjistit, jak to bylo, aby mohl, jako omluvu, uvést alespoň důvody, které k problému vedly.

1 1
možnosti
Foto

Známe to. Jsou komentáře, na které je zbytečné reagovat.

0 0
možnosti

Já hlavně nechápu proč ČD tuto službu nabízejí, jenom to otravuje cestující a zabírá místo, kterého je pomálu.

0 2
možnosti
Foto

Příště si vemte jako spoluzavadlo osobní auto a potom se nás snažte dojmout.

1 2
možnosti

Nakonec jste si všechna tato strádání mohl ušetřit a v Praze sednou na kolo a jet až do Bratislavy. Bez peripetií s CD.

2 0
možnosti

R31u86d63a 10S92l95a58v41í86k

17. 10. 2018 17:13

Co na té odpovědi nechápete? Německá DB vůz 255 do soupravy jedoucí z Prahy do Bratislavy nezařadila (to že z Německa do Prahy přijel je irelevantní, dál souprava pokračovala bez něj).

3 1
možnosti
Foto

No já nevím, ale já to pochopila tak, že z Prahy do Bratislavy to byl vlak ČD a ne DB.

4 1
možnosti
Foto

Ze strany ČD to opravdu nebylo zvládnuté. Jeli jsme v létě se čtyřmi koly z Prahy do Č. Budějovic a zpátky, tam vše proběhlo v pořádku (ale byl to vnitrostátní spoj).

1 1
možnosti

A proc jste nejel se student agency nebo oro expressem :-)))

0 0
možnosti
Foto

Loni jsem jel s Leo Expressem a vše bylo OK. ČD budu příště už zvažovat až jako poslední možnou variantu, když to nepůjde jinak.

0 0
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,58
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.