Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Docela úsměvné, hlavně to opatství v překladu mě pobavilo. Zřejmě se jedná o pochybení ČD, že vůz nezařadily. Ale přesto z Vašeho textu nerozumím několika drobnostem:

1)Píšete, že jste čekali na vlak, který přijel z Německa. Tento vlak měl původně pokračovat do Bratislavy? Byl to nějaký vlak Berlin - Budapest nebo něco takového, a končil mimořádně v Praze? Protože z Vašeho popisu to trochu vypadá, jako by jste nastupovali do vlaku, který normálně jel jen do Prahy. Tak nevím, jak to přesně bylo...

2) Průvodčí vám nabídl zřejmě služební oddíl, který je jinak uzamčený, abyste si do něj uschovali kola. Proč jste pak v tomto kupé i s těmi koly seděli, když to pro vás bylo nepohodlné a nemohli jste dovřít dveře? Nešlo kola zamknout, zavřít dveře a sednout jinam? (pokud tedy už nebylo všude plno.)

3) Jakýkoli kontakt s kolem vám způsobil značné znečištění oděvu i rukou? Trošku se divím, protože když měním řetěz nebo duši, jistě se zmarasím pěkně, ale že by otření o pláště mi až tak viditelně umazalo oděv a ruce...

4) Očekával jste milou dívčinu s roznáškou občerstvení, tak jako ve spoji Praha - Plzeň. Ta nepřišla. Vycházel jste z předpokladu, že tato dívčina obsluhuje i spoj do Bratislavy? Nebo jste předpokládal, že všechny spoje s rozvozem občerstvení osbsluhují "milé dívčiny"? Byla vůbec služba rozvoz občerstvení siganlizovaná v údajích o daném spoji?

5) Proč jste s mávnutím ruky uhradil 180 Kč místo 148 Kč? Je to pro Vás natolik nepatrný rozdíl, že Vám nestál za pozornost?

6) V odpovědi z ČD jste osloven inženýrským titulem. Vy jste uvedl v reklamaci svůj akademický titul? Z jakého důvodu? Jakou tam měl roli?

Poznámka na závěr: z Německa nepřijel vůz 255, ale přesněji řečeno vůz s cedulkou 255. tato cedulka se může dát na jakýkoli vůz a nemá k němu z technického hlediska žádný vztah. Je opravdu možné, že ČD neobdržely z Německa daný vůz, který byl technicky vybaven pro přepravu jízndích kol, nebo tento vůz nemohl z provozních důvodů dále pokračovat. 255 nic neznamená.

5 4
možnosti
JH

J87i63ř29í 40H83o23r74á49k

17. 10. 2018 14:10

Asi nějaký manager z ČD. ČD pořád nechápou, že někdo pouze očekává službu, za kterou si zaplatil. Než začal Jančura provozovat spoj Ostrava - Praha, tak stála druhá třída Pendolínem 700 Kč a ještě ČD chtěly po státu doplatek za ztrátový spoj, kafe stálo 85 Kč. A najednou to šlo za 120-300 Kč, kafe, noviny v ceně, další občerstvení, nikdo neotravoval s cvakáním lístku. Potom ČD místo toho, aby vylepšovaly služby, tak se snažily a snaží přes různé komunistické a socialistické konexe (například přes kraje) zabránit rozšíření Regiojetu na další spoje.

3 1
možnosti
Foto

Typicky český státní podnik. Za LŽIVÉ televizní reklamy utrácí zbytečné stamiliony a potom nemá peníze na opravy nefunkčních WC ve vagonech. Jejich honosné heslo (asi podle pana generálního Kokrhela) zní - Nahoře huj a dole FUJ. ;-O

5 1
možnosti
JA

Za loňský rok se dozorčí rada plácala po ramenou, že dokázali být 1miliardu v plusu. Zamlčeli ale takovou drobnost, že dostali 14ti miliardovou dotaci. Nedivím se, že je vyměnili i školák ví, že +1-14 = -13.

0 1
možnosti
AM

Já teda nejsem inženýr. Ale tady je jasné, že za to ČD nemohou.

Z Německa do Prahy byla vyslána náhradní souprava, která se vracela z nějakého neznámého důvodu z Prahy zpět do Německa.

1 2
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,75
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.