Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Dá se na to dívat i z druhé strany a sice tak, že migrace lidí z muslimských zemí již překročila únosnou mez. Dokud byla VB převážně britská, mohla si dovolit dělat svoji politiku. Dnes, díky značnému podílu muslimů, musí VB v každém rozhodnutí zohlednit i možné reakce muslimské komunity. Na tomto příkladě je jasně vidět, že islám dokáže potlačit demokracii i v těch nejvíce demokratických zemí.

27 0
možnosti

Ano - je z toho cítit snaha udržet "klid" i za cenu ústupků hraničících již se zbabělostí. Zřejmě si pořád nechtějí uvědomit, s kým a s čím mají tu čest.

15 0
možnosti
SB

Odmítavý postoj Velké Británie není v kontrastu s tím, že vystupuje z EU.

Tento postoj je důsledkem totálního rozkladu euroatlantické civilizace, kterého jsme v posledních dvaceti letech svědky. EU jako instituce tomu spíše napomáhá, než že by to brzdila. A jestli nějaká země z toho vystupuje, to je stejné, jako když v roce 1968 se v tehdejším Československu jedno křídlo komunistů oddělilo od druhého: pouze nějaké neshody jedněch s druhými, ale v podstatě princip zůstával u obou stejný.

Německo, které zůstává pilířem EU, dopouští, aby útoky na synagogy byly brány jako důsledek izraelské politiky vůči arabským zemím, a toto tvrzení dokonce je součástí soudních rozhodnutí.

11 0
možnosti
Foto

Tuto informaci jsem nezachytil, ale díky za ni.

Tedy-zjednodušeně řečeno - není to problém muslimů v zemi, ale rezignace na základní morální a koneckonců i právní základ společnosti. Pakliže to dokonce řekl představitel křesťanů, je to k zblití. R^

21 0
možnosti
Foto

Já se této tématice doposud ve svých blozích vyhýbal. Ale tohle je dle mě už fakt síla.

13 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,79
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.