Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

1) Jsem šéf, primátor - starosta. Abych zajistil potřebné, mám k dispozici organizace - Odpady, teplárny, komunikace, zeleň aj. Buď musím sedět v Radě každé - nebo žádné! Pochopitelně v žádné. Od toho jsem šéf. Nejlépe to předat opozici - nechť do mne šijí.

2) Mohu sedět v nějakém Dobrospolku. Pochopitelně zadarmo, protože pobírám Šéfovskou mzdu. Nemohu pobírat mzdu dvojí! Model - Den má 24 hod, 8 hod mám pracovat + 8 hod bavit - vzdělávat + 8 hod spát. Není možné, aby Kleslová za Hnutí ANO - Měsíčně pobírala 300.000 Kč součtem v Radách. Kdy robí ? ...

3) Dobrý model ukazuje Kubera v Teplicích. Zrušit, co se dá a občana neotravovat. Organizací a Rad co nejméně. Model samostatnosti a výkonu + odvody do Rozpočtu města. No jo, ale jak si rozhojnímj vlastní příjem a ukonejším své bližní? A co rodina Kočkova, když tak obětavě pouští Labutě a Autíčka ... :-)

2 1
možnosti
LB

V dozorčích radách by měli sedět jak zástupci koalice, tak opozice, navíc bývá zvykem, že v kontrolním a finančním výboru, které musí obce zřídit ze zákona, převažuje opozice.

Co jsem tak slyšela o pražském výstavišti, tak tam měla dlouhodobý monopol rodina Kočkova, takže jestliže tam dojde nějakým změnám, bude to jen ku prospěchu.

Nevím, co mají či nemají v Teplicích, ale jiná města mají své organizace, které zajišťují dodávky tepla, vody, spravují městský bytový fond, mají technické služby, které zajišťují úklid města a údržbu zeleně, či správu městských lesů. Kdo tyto činnosti zajišťuje Teplicím?

A z mnohoobročníků bych připomenula hejtmanku Karlovarského kraje, Vildumetzovou, která před volbami prohlašovala, že pobírání platu hejtmanky a poslankyně parlamentu považuje za nepřijatelné. A dnes už jí to nevadí a dva platy + všechny další benefity za výkon funkcí pobírá :-)

4 0
možnosti
SN

:-).....Pane Flaško, tentokrát stojíme na stejné straně! R^R^R^

0 0
možnosti
Foto

Dělají úplně totéž co ANO s ČSSD před nimi. Jenže já to klidně zkritizuji, zatímco pro Vás jsou Babišovci nedotknutelní.

1 1
možnosti
Foto

Najděte si na iVysílání ČT pořad Marka Ebena "Na plovárně" s F. R. Čechem, kde m.j. hovoří o svém působení v parlamentu.

Tam to říká jasně. I za Vás.

3 1
možnosti
LB

A řekl také, kolik trestních oznámení podal?

1 0
možnosti
SB

Nechtěně jste v jednom případě perfektně definoval to, co vaši názoroví odpůrci zevšeobecňují: Že nelze stavět na těch, kteří se neustále ohánějí morálkou.

Jsou dva typy skupin politiků a politických stran: 1) ty skupiny politiků a ty politické strany, které mají plná ústa morálky a ušlechtile vypadajících frází, ale nakonec hrabou jako všichni, a 2) ty skupiny politiků a ty politické strany, které také hrabou jako všichni, avšak alespoň ze sebe nedělají svatoušky.

To je důvod, proč nevěřím kecům o vyšších morálních výzvách zvaných Evropská unie, proč nevěřím Havlovým frázím o nepolitické politice, proč si nemyslím, že by nějakou morálku do politiky vnesl ten či onen ministerský předseda, kdyby v té funkci jako na potvoru neseděl ten čert Babiš, nebo jiný prezident, kdybychom ho bývali zvolili místo Zemana. To je důvod, proč jsem na přelomu let 2000 a 2001 nevěřil těm, kteří v době krize v ČT údajně bojovali za svobodu slova, apod.

Vy ke stejnému závěru přicházíte v tomto ojedinělém případě nového pražského magistrátu, protože to máte před očima. A takový ojedinělý případ Vás zaskočil.

Mnozí (zdaleka ne všichni, ale prostě mnozí) Vaši spoluobčané už dávno pochopili, že taková je prostě politika, ba co více, takové je lidstvo jako celek.

To, co tady píšete, jsem Vám už před volbami mohl dát černé na bílém.

6 2
možnosti
ZD

Přesné, trefné výstižné. Klobouk dolů.

1 0
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,77
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.