Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VT

Taky se mohlo stat, že zrovna ta vaše krůta při balení měla smůlu a droby nedostala. Při těch tisících kusů za hodinu se to může přihodit. A

3 0
možnosti
MK

Možná chyba v komunikaci. Ale přesto si myslím, že Lidl patří k tomu nejlepšímu co se týče poměru ceny a kvality.

I když, hodně se toho zlepšilo i v ostatních řetězcích. Koupit vyloženě šunt už pomalu začíná patřit k vrcholovým výkonům hlouposti lidí.

8 0
možnosti
VV

Mozna, kdybyste sloupl tu ceskou nalepku mohlo byt na obalu napsano, ze je bez vnitrnosti.

Za to pan Schwarz nemuze. Ten Tam ceske nalepky nelepi, Ani nikdo z predstavenstva spolecnosti.

2 0
možnosti
JS

Mám takový pocit, že jste na tom ještě vydělal. Nejsou náhodou ty droby levnější?

7 0
možnosti
Foto

tohle jsem chtěl napsat. Autor měl krůtu zvážit a pokud vážila na gram přesně, tak na tom vydělal.

3 0
možnosti
Foto

Někdo je bezpáteřní a páteř má, ta Vaše krůta je z Francie a určitě ji nechystal rodilý Francouz, takže můžete být rád, že jste dostal alespoň tu krůtu ;-) A příště si kupte z Francie i něco z vepřového.;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,80
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.