Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

M28i91r90o13s52l36a55v 38B90u62č48e17k 6263193321504

Já reklamy vítám! Vybírám ze schránky poštovní a mám chalupní přehled, s čím je možno podpalovat! Chválím Kaufland - horší je Okay leták a zcela proklínám ty tlusto kosmetické nabídky na lesklém papíru! Podobně to mám v televizi. Vstupy reklam mi rozšiřují kulturní obzory. Jakmile se objeví - přepnu a dívám se na děj. Opakuje se - přepnu. Za večer shlédnu i 5 filmů, pravda, nikoliv celých. Nicméně v cyklu asi 1 měsíce se postupně dodívám! Chvála reklamám - Nejsem žádný hlupák ! ... :-)

+4/0
doporučit
30.12.2018 18:00
Foto

P20a49v75e49l 93K96a38l40a15b29i66s 3587508106731

Karma, i v oblasti marketingu existuje něco jako profesionalita. Adresát reklamy by se měl cítit jako opečovávaný, ne jako hlupák. A také je možné, že podobní ranaři se věnují i marketingu politickému. R^

+2/0
doporučit
30.12.2018 17:23
Foto

T35o63m46á43š 87V43o76d74v87á24ř90k60a 3313581197634

Mám zákaz reklam na schránce - kupodivu je téměř ve 100% respektován. Na netu reklamy prakticky nevnímám a pokud jsou během televizního filmu, jdu si dát něco dobrého k snědku či pití, případně konám mikci či defekaci.

Takže jsem docela reklamou nezasažený.

Karma, Tomáši, a moc štěstí v novém roce. R^

+2/0
doporučit
30.12.2018 16:59
Foto

Z91d34e43n21ě92k 37M37a23t31u62š60k96a 7328696955866

8-ovy berete reklamu vážně???

+2/0
doporučit
30.12.2018 16:50

V87e22r53o78n74i43k16a 42F74i86l35á13č45k17o81v95á 1648739345175

Zrušit letáky, kupte si podpalovače. Mají je v akci...

+1/0
doporučit
30.12.2018 20:17
Foto

P87e80t96r 35Š33i22n34d81e78l51á27ř 8279146695424

Já bych naopak řekl, že dementi jsou například v Komerční bance. Ještě včera (29.12.) popřál tento /finanční/ ústav svým klientům v televizní reklamě veselé Vánoce - a určitě tím nebyly myšleny Vánoce roku 2019. ;-D

+1/0
doporučit
30.12.2018 16:51

S45l64a84v26o90m36í78r 28B50e12n20e84š 6552787100674

To jste se ještě nenaučil házet takové věci za hlavu a pouštět to jedním uchem nebo okem dovnitř a druhým ven?

To je naprosto běžná praxe těch, kteří chtějí něco prodat. Stejně tak realitní makléř je schopen panu Novákovi, který shání zahrádku, říci v deset ráno, že nejlepší investice je právě do zahrádek v zahradních koloniích velkých měst, a o tři hodiny později říci stejnými ústy panu Vodičkovi, že nejlepší investice je do chat na horách, protože o ty bude zájem vždycky. A o den později bude stejný makléř tvrdit paní Beránkové, že dělá dobře, že hodlá investovat do bytu v Děčíně, protože provázanost severu Čech a Německa bude stále intenzivnější a byty v poharničních městech budou stoupat v ceně.

Stejný makléř označí tři různé věci za nejlepší investici, přičemž nejlepší může být jen jedna. Ale vždy bude nejlepší to, o čem se mluví zrovna v téhle chvíli. Makléř neřekne paní Beránkové, že kupovat byt v Děčíně je hloupost. On potřebuje prodat, a tak chválí. Nemělo by cenu chválit investice do zahrádky v pražské zahrádkářské kolonii, když paní Beránková má zájem o byt v Děčíně. Takhle to chodí už od dob prvních tržišť ve starém Egyptě nebo Mezopotámii. Nechápu, proč vás to najednou vytočí.

Kdyby si tohle všechno měl brát člověk vážně, tak by z toho musel přijít o rozum.

+1/−2
doporučit
30.12.2018 16:25

Žebříčky

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz