Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zrušit letáky, kupte si podpalovače. Mají je v akci...

1 0
možnosti

Já reklamy vítám! Vybírám ze schránky poštovní a mám chalupní přehled, s čím je možno podpalovat! Chválím Kaufland - horší je Okay leták a zcela proklínám ty tlusto kosmetické nabídky na lesklém papíru! Podobně to mám v televizi. Vstupy reklam mi rozšiřují kulturní obzory. Jakmile se objeví - přepnu a dívám se na děj. Opakuje se - přepnu. Za večer shlédnu i 5 filmů, pravda, nikoliv celých. Nicméně v cyklu asi 1 měsíce se postupně dodívám! Chvála reklamám - Nejsem žádný hlupák ! ... :-)

4 0
možnosti

Mě nejlépe hoří Globus. Ovšem samozřejmě až po skončení jeho platnosti, kdybych ho vyhodil dřív, tak to bych to od manželky slízl. ;-D

2 0
možnosti

P25e78t84r 48L47a42n19g43e11r

30. 12. 2018 18:00

Prostě jen jeden z tisíců reklamních sloganů. Nesmíte si to brát osobně.

0 0
možnosti
Foto

Karma, i v oblasti marketingu existuje něco jako profesionalita. Adresát reklamy by se měl cítit jako opečovávaný, ne jako hlupák. A také je možné, že podobní ranaři se věnují i marketingu politickému. R^

2 0
možnosti
Foto

Mám zákaz reklam na schránce - kupodivu je téměř ve 100% respektován. Na netu reklamy prakticky nevnímám a pokud jsou během televizního filmu, jdu si dát něco dobrého k snědku či pití, případně konám mikci či defekaci.

Takže jsem docela reklamou nezasažený.

Karma, Tomáši, a moc štěstí v novém roce. R^

2 0
možnosti
Foto

Já bych naopak řekl, že dementi jsou například v Komerční bance. Ještě včera (29.12.) popřál tento /finanční/ ústav svým klientům v televizní reklamě veselé Vánoce - a určitě tím nebyly myšleny Vánoce roku 2019. ;-D

1 0
možnosti
Foto

8-ovy berete reklamu vážně???

2 0
možnosti
Foto

To nic. A Vy nakupujete před Vánoci, či až v povánočnch slevách?Proč jste v databázích oněch nabízejících, to snad ani netřeba zkoumat, nakonec, do toho jistě nikomu ani nic není;-)

0 0
možnosti

To jste se ještě nenaučil házet takové věci za hlavu a pouštět to jedním uchem nebo okem dovnitř a druhým ven?

To je naprosto běžná praxe těch, kteří chtějí něco prodat. Stejně tak realitní makléř je schopen panu Novákovi, který shání zahrádku, říci v deset ráno, že nejlepší investice je právě do zahrádek v zahradních koloniích velkých měst, a o tři hodiny později říci stejnými ústy panu Vodičkovi, že nejlepší investice je do chat na horách, protože o ty bude zájem vždycky. A o den později bude stejný makléř tvrdit paní Beránkové, že dělá dobře, že hodlá investovat do bytu v Děčíně, protože provázanost severu Čech a Německa bude stále intenzivnější a byty v poharničních městech budou stoupat v ceně.

Stejný makléř označí tři různé věci za nejlepší investici, přičemž nejlepší může být jen jedna. Ale vždy bude nejlepší to, o čem se mluví zrovna v téhle chvíli. Makléř neřekne paní Beránkové, že kupovat byt v Děčíně je hloupost. On potřebuje prodat, a tak chválí. Nemělo by cenu chválit investice do zahrádky v pražské zahrádkářské kolonii, když paní Beránková má zájem o byt v Děčíně. Takhle to chodí už od dob prvních tržišť ve starém Egyptě nebo Mezopotámii. Nechápu, proč vás to najednou vytočí.

Kdyby si tohle všechno měl brát člověk vážně, tak by z toho musel přijít o rozum.

1 2
možnosti
Foto

Jenže ten makléř udělá různé nabídky různým zákazníkům. Tento řetězec udělal různé nabídky stejným zákazníkům.

2 0
možnosti

Tak to by me zajimalo, jestli vam clanek stahnou z hl.strany. Mne ho za slovo dement v nazvu stahli, ale spis to bylo z duvodu "zavadneho" obsahu. Tak to jsem opravdu zvedav...

0 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,40
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.