Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LC

Pane Flaško, klidně Ťoka kritizujte, co se do něj vejde. Ale abych si ujasnil, jaké máte představy dobrém ministrovi dopravy, mohl byste jmenovat jednoho, dva, kteří to dělali lépe než to dělá ten Ťok.

2 0
možnosti
Foto

Jan Stráský. Postavena dálnice Plzeň-Rozvadov, dodělána do Plzně. Tenkrát to jelo.

1 0
možnosti
Foto

Já si na rozdíl od Vás, Tomáši, myslím, že ANO bude líp. Třeba - třeba se letos postaví 5 km, co to píšu, 10 km dálnice. Tedy proti roku 2018 půjde o nárůst o více jak 100%. A proti tomu žádný škarohlíd nemůže ani pípnout.

6 0
možnosti
PA

A vy se divíte? Vždyť chudák ANO nemá na práci nic jiného, než stát v šiku za svým premiérem. A ten nemá na práci nic jiného, než vysvětlovat jedu účelofku za druhou. A to si vemte kolik zabere času zametání, když není zrovna v záběru.

6 1
možnosti
Foto

Já se domnívám, že stavbu dálnic nám tu kazí nekalé živly. Protože jinak si to nelze vysvětlit.

5 1
možnosti
Foto

Za sněhu a náledí se nestaví ;-)

1 0
možnosti
Foto

To máte pravdu, a když sníh a náledí není, musí se počkat, aby nezačalo náhodou sněžit na rozpracovaných několik centimetrů. Protože i v létě může sněžit, já to pamatují! ;-D

4 1
možnosti
PD

jak je ta paměť selektivní. D1 měla být kompletně dokončena (tedy včetně dvou doposud nedodělaných úseků Lipník/Přerov/Říkovice v r. 2010. Pokud budeme uvažovat stavební řízení a realizaci na 10 let, stačí se podívat, kteří ministři byli od r. 2000 ve funkci. Seznam v odkazu https://cs.wikipedia.org/wiki/Seznam_ministrů_dopravy_České_republiky

1 0
možnosti
LH

Ale že ti chlapci před ním toho ale postavili co????

1 0
možnosti
DR

To jo. Zvláště takový mistr Stanjura. :-)

1 1
možnosti
Foto

Umět prodat svoji práci dle pana premiéra znamená asi toto: vrata jsem sice nenatřel, ale stihl jsem si za to koupit nové boty. Třeba.R^

8 1
možnosti
OU
PK

Já jsem se obával jezdit na Brněnské v minulosti a tak je to i dnes, nic se nezměnilo a Babiš to nespraví, když to nezvládl ani Klaus ani Zeman a dokonce ani pan Sobotka.;-D

1 0
možnosti
OU
OU
Foto

Standa "-" už to tu obchází :-).

7 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,42
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.