Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PL

P68e55t16r 10L11a32n44g81e77r

12. 1. 2019 17:22

Máte talent psát perfektní blogy, zvláště vase fotoblogy z cest jsou úžasné. Ale jakmile píšete o politice padate kvůli tendencnosti a agitaci to někde na úroveň vaších oponentů.

Zůstaňte raději u toho, co tak dobře umíte a politiku nechte těm druhým, co neumí psát o něčem jiném.

6 4
možnosti
ZD

Píšu to o kousek výš. Autor si honí ego a do presidenta nebo premiéra by si kopl i kdyby psal stať o toaletním papíru.

3 2
možnosti
VV

Petra Hofmanna jsem take nikdy nepovazoval za blbeho, ale co s nim stari udelalo? Mozna se o nem nekdy ve svych pametech zmini i Karel Gott, byli to kamaradi.

1 1
možnosti
  • Počet článků 1313
  • Celková karma 33,76
  • Průměrná čtenost 2995x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.