Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J78o69s64e92f 59B84á50r82t93a

31. 1. 2019 10:41

Mít jako jediný cíl x krát denně neustále opakovat antibabiš, antizeman to vám přijde, jako vyvážené zpravodajství? Proč se třeba ČT nikdy nezeptá pirátu na jejich vztah k hnutí Antifa?

8 11
možnosti
FS

Prostě lžete, nesnášíte jakoukoli oprávněnou kritiku na vámi milované vůdce. Ještě že nejsme v Severní Koreji, už by šli redaktoři na popravu. Ale že půjdou "od válu" za různé typy hanlivých pořadů o panu prezidentovi např. za "nechutné" zveřejnění opilého prezidenta u korunovačních klenotů, je dnes už skoro jisté. (tehdy s těmi klenoty ta zločinecká činnost ČT zřejmě začala).

Pan Mynář si jistě také přisadí, on přece může dát povolení na zřízení kamenolomu v Lánské oboře (jistě zadarmo) a ČT o tom nemá co vysílat, že jo?

Atd. atd. atd.

12 3
možnosti
Foto

J33o12s46e15f 54B85á18r56t33a

31. 1. 2019 12:31

Pane Sobotko, vůbec jste mě nepochopil. Taky se mi nelíbí kauzy kolem pana presidenta a také to jakými lidmi se obklopil. Ale slyšet jenom to mockrát za jeden večer mi nepřipadá normální. Co jste se například dozvěděl z ČT o cestách do Asie a do Davosu? A i to minimum informací - proč je taky nezopakovali několikrát za sebou v různých pořadech. No a rozhovoru na toto téma s premiérem se asi nedočkáme. Vyváženost zpravodajství asi chápeme každý jinak. Přeji hezký den.

5 0
možnosti
DR

Vůbec nic jste díky Vašemu rozhořčení nepochopil.

4 2
možnosti
  • Počet článků 1310
  • Celková karma 33,56
  • Průměrná čtenost 3002x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.