Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MB

Nejsem blbej, slova ministryně jsem plně pochopil - Konám! Už ani krok pěšky - Všude výhradně automobilem. Dnes ráno jsem přivázal kočku ke splachovadlu mísy WC a pro jistotu i puštěnou vodu před odtok vany! Rovněž jsem rozsvítil před opuštěním bytu v komůrce a sklepě! Zítra zvažuji naťukat na Termostat plyn kotle + 40C + Otevřít okna! Nejsem blbej - Očečkávám pro sebe levnější benzin, vodu, elektřinu a plynu ! Jdu s dobou ! ... :-)

29 0
možnosti
OM

plus za tu kočku ;-D;-D;-D

3 0
možnosti
VV

Jestli si dobre vzpominam tak pani ministryne je sama podnikatelka. Mozna podnika i v prenosu dat.

12 0
možnosti
Foto

Za nikoho, ona jen zakopla o vlastní mozek.

Takhle to dopadá, když se provozuje rotace funkcí. Aneb - kdo studoval VUML, může se stejně dobře uplatnit kdekoliv.

Stejně si naše ekonomika zaslouží obdiv, když se pořád drží na truc podobným odborníkům.

27 0
možnosti
Foto

J20a56n 54P30e22c51h94a

18. 2. 2019 19:17

Drží se drží, ale je to pořád ještě setrvačností... jenže ten setrvačník se jednou zastaví, a pak bude zase chvíli působit obráceně.

3 0
možnosti
Foto

J46a40n 51P67e83c56h85a

18. 2. 2019 19:03

A já zrovna pojedu přes wi-fi, tedy kromě domova. Protože věřím v trh, takže vám radím narozdíl od paní ministryně, nekupujte data. Jenom tímto způsobem docílíte jejich zlevnění.

9 0
možnosti
Foto

Souhlas. Nekupovat. Jenom nerozumím tomu že kromě domova pojedete přes WiFi. Doma tedy přes operátora a na ulici WiFi?

0 0
možnosti
  • Počet článků 1312
  • Celková karma 33,70
  • Průměrná čtenost 2997x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.