Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Fiala and his boys and girls jsou hrobaři Klausovy ODS. Tak se nedivte.

5 1
možnosti
Foto

A Topolánek s Fialou zatloukli do rakve další hřebíky.

2 1
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

5 0
možnosti
Foto

Administrace zavedla rubriku Zaujalo nás. Já zavádím svoji: Zaujalo mě. Toto je její premiéra. Blahopřeji.

6 0
možnosti
Foto

Od Vas těší dvojnásob!

0 0
možnosti
MK

Pes který štěká nekouše. Kdyby do politiky opravdu vstoupil, byl by asi tak úspěšný, jako Paroubek se svojí stranou nebo Zeman se svými Zemanovci. Klaus sice zblbnul, ale ne tolik, aby toto nevěděl.

1 0
možnosti
JS

No, jen abyste se nedivil.

1 0
možnosti
VV

Ja vinu nevidim v tom podivnem panióvi co kdysi byl i prezidentem CR, ale v novinarich kteri ho zvou na ty "rozhovory" . Domnivam se ze jinde by po nem nestekl ani pes.:-P

2 3
možnosti
Foto

Pokud by novináři nepozvali Klause, byli by sami považováni za podivíny, kteří mluví pouze do vrby.

0 0
možnosti
Foto

Jednoznačná karma, Tomáši.

Klausovi jsem nikdy nevěřil, stačilo mi vidět ho a slyšet někdy tuším na jaře 1990. Vůbec neříkám, že bych měl v těchto věcech neomylný instinkt, ale u Klause mi to bylo od začátku jasné. Jedna moje teta ho nesmírně obdivovala a ještě říkala "jakej je to fešák" a že i to je znamením nové doby po těch komunistických dinosaurech. Ale taky se potom po nějaké době vymanila z toho nekritického obdivu...

Kde je dno u nás? To je těžko říci. Vzpomenu, jak u nás před obchodem, v týdnu před druhým kolem prezidentských voleb dvě paní vztekle vykřikovaly: "Víte co? My vám toho Zemana zvolíme, abyste si to taky vyžrali!" To mi už přišlo úplně vadné. V podstatě vědět, že "volíme" špatného člověka, ale zvolit ho natruc, ze zlomyslnosti, vzteku a pomsty, aby si to tady všichni takzvaně "vyžrali"... K tomu už nemám slov.

7 0
možnosti
VV

;-D;-D;-D Kdyz byl po smrti Antonina Zapotockeho zvolen prezidentem Antonin Novotny, zensti clenove nasi domacnosti se vyjadrili, ze je sice "blbej", ale fesak.

Na mne Vaclav Klaus zniceho se najedno vynorivsi udelal coby ministr financi a v prvnich letech jeho ministerskeho predsedovani celkem slusny dojem. A o to horsi to bylo pak v nasledujicich letech.

3 0
možnosti
JK

J84i24r69k48a 83K79o55r41n

1. 5. 2019 11:01

Uražený ješita, arogantní hašašíra, zneuznalý vládce všehomíra. Fiala si dovolil ho kritizovat a hned se stal darebákem. Nicméně korunu všemu nasadil ten jeliman "výhrůžkou", že se vrátí do politiky. Jářku, vrať se. Užij si to ponížení od voličů, protože nic jiného by nenásledovalo...:-)

7 1
možnosti
Foto

Problém je, že jediný program, který Petr Fiala má, je Antibabiš.

A to je přece jen málo, takže se vyjádření V.K. staršího nedivím.

6 7
možnosti
Foto

no, váš repertoár také není nijak košatý:-P

10 0
možnosti
MS

V.K. st. by mohl sloužit jako prototyp narcisty.

Posuďte sami, jak je takový člověk definován ve Wikipedii:

Narcismus nebo také narcisismus charakterizuje v běžné řeči člověka s přehnaným obdivem sám k sobě, s arogantním vystupováním a nedostatkem pochopení pro druhé, které chápe jen jako nástroje pro vlastní cíle. Jedná se o vážnou poruchu osobnosti. V krajních případech je někdy nutná i hospitalizace postiženého.;-D

4 0
možnosti
MK

Jako osobnost by V.K. st. prázdného Fialu jistě převýšil, ale výčet jeho špatných kroků počínaje privatizací by ho degradoval.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.