Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zasloužená karma.R^ Vidět New-York je můj sen, který se mně jistě splní. :-)

1 0
možnosti

Vessel - neznal jsem, ale urcite bych si ho po poznani nenechal ujit!

krasny vejletovani preju

1 0
možnosti
Foto

Byť si jinak nerozumíme, váš fotoblog vám musím pochválit.

1 0
možnosti

Moc pěkný fotoblog. R^

1 0
možnosti

Stejně skvělý blog jako ty, co jste sem dal před rokem. Vidím to OWTC poněkolikáté, a musím říct, že "dvojčata" se mi líbila tedy víc. Působila impozantněji. Ale je to jen můj dojem.

Doufám, že to není poslední blog z USA. To by byla (naše) škoda.

Díky za neobyčejné fotky...

2 0
možnosti

:-)......Mně na těch fotkách zaujalo, že tam jakýsi novopečený akademik nestojí ve vyleštěných polobotkách, ale v jakýchsi sešmajdaných keckách, jak jsme tomu říkali za mlada. Jinak velmi pěkné! R^

1 0
možnosti

Zajímavé obrázky, ale jak vidno dle návštěvnosti a karmy, na Babiše, natož pak Zemana to ani zdaleka nestačí:-)

1 0
možnosti

Nic to ale nemění na tom co tvrdím už dávno a tj. že pan Flaška je daleko lepší "cestopisec" než autor politických blogů.

4 1
možnosti

Úžasné město, s úžasnou atmosférou. Loni jsme byli, letos možná na podzim. Na tu vyhlídku, rozhlednu,.... jsme koukali s otázkou, co z toho vyleze. Je tam vstupné, protože jinak se to nezaplatí. Ale třeba to není třeba zaplatit.

2 0
možnosti
Foto

Je to zdarma. Akorát pro velký zájem přidělují dopředu časy prohlídky. My čekali asi hodinu. Ale hned vedle je nové nákupní centrum :-).

1 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,17
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.