Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JZ

Moc pěkné a zasloužená karma R^:-)

1 0
možnosti
Foto

Se zatajeným dechem jsem prošla Váš blog..., uff R^, jste dobří:-)

1 0
možnosti
Foto

Všem diskutující děkuji za pěkné komentáře. A to i u předešlých cestovatelských blogů. Právě jsme vstali, posnidali, a zase razime za zážitky. Všechny doma pozdravuji :-).

2 0
možnosti
PL

P11e53t22r 13L86a67n48g42e58r

13. 5. 2019 14:09

Pro mne nejhezčí z vašich fotoblogů. Dávám obrovskou KARMU!!!!!

Vypadá to, že teď jste ve státechdelší dobu. R^

2 0
možnosti
Foto

Moc díky za pochvalu, potěší. Ještě tu nějaký ten týden pobudem. Tak snad se zadaří ještě něco pěkného stvořit.

1 0
možnosti
PK

Hezký, v tomto životě tam už bohužel nestačím dorazit, tak snad v tom příštím...R^

1 0
možnosti
RP

Pěkné fotky.

Je vidětm že tam roste a kvete podobné rdesno jako u nás , viz následující foto po oné poloshnilé ceduli.

2 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,42
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.