Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

P50a62v87e57l 20K14h64a16i95l

22. 5. 2019 10:16

Díky, krásně zevrubná obrazová reportáž!R^

1 0
možnosti
Foto

Díky za reportáž, moc se mi líbila. Já jsem měl možnost prohlédnout si křižník Belfast zakotvený v Londýně na Temži jako muzeum. Ten je sice podstatně menší, ale byl jsem jím jako suchozemec nadšený.

1 0
možnosti
DR

Také se tam někdy chystám. Je to největší válečná loď jako památník v celé Evropě, navíc slavná z bitvy u Severního Mysu. R^

2 0
možnosti
LH

Já bych to natrel na růžovou..... To je taková móda :-)))

1 2
možnosti
Foto

Co Vám brání společně se Standou sem zajet a provést to? Nebo umíte jen teoretizovat?

2 0
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

4 0
možnosti
MS

Vynikající fotoblog (spíš fotoreportáž).:-)R^R^

3 0
možnosti
DR

Jako toho, kdo se o druhoválečné lodě zajímá, moc velké díky za tento blog.

Třída South Dakota, jehož je Alabama součástí, jsou jedny z nejkrásnějších bitevních lodí které vůbec byly postaveny. Po nich už následovala pouze nejmodernější třída Iowa.

Pouze dvě opravy. Na jednu už správně upozornil pan Vaněk, čili že ráže hlavních děl se vždy a všude uvádí 406 mm a druhá že se na Alabamě točilo Přepadení v Pacifiku. Pokud vím, tak to se točilo na bitevní lodi Missouri /BB63/, třetí jednotce již zmíněné třídy Iowa.

Nicméně přesto zcela zasloužená karma. R^

2 0
možnosti
Foto

Díky za poznámku a pochvalu. Co se týče té ráže, máte pravdu. Na lodi to udávají v palcích. Já to přepočítal na mm a zaokrouhlil.

A ten film - přímo na lodi je tam pamětní deska i s fotografií.

0 0
možnosti
VV

Moc dík , ale ta ráže ... nemělo tam být 406 mm ?

1 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,97
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.