Diskuse

Keys a Key West

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MV

jizda autem pres mosty na "keys" a pak par dni pobytu na Key Westu bylo jednim mym splnenym cestovatelskym pranim

diky za pekny fotky! vratily me tam zpatky

2 0
možnosti
AK

No spica, krasa:) Dcera je na Key West kazde vanoce, ja jsem to nejdale dotahl na Key Largo... Snad nekdy...

2 0
možnosti

Dík, že jste nás vzal sebou na tento výlet. Skvělé historické i současné údaje, a jak jinak než perfektní fotky.

4 0
možnosti
Foto

Díky za skvělou repotráž R^

3 0
možnosti
  • Počet článků 1309
  • Celková karma 34,32
  • Průměrná čtenost 3004x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.