Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Tak já vám napovím. Nic nás ta kauza nestála. Jenom změnu vládní garnitury, která teď nekrade, ale dotuje ve velkém. A krize tenkrát byla To, že to nechcete slyšet, ještě neznamená, že to tak prostě je.

0 0
možnosti
Foto

Sorry. Špatné vlákno.

0 0
možnosti
Foto

Bohužel musím odstraňovat příspěvky p. Bezděka. Pouze si vylévá nadávací slinu. Asi je poněkud zamindrákovaný.

0 0
možnosti
TB

Aha, pan méně inteligentní a jeho ego právě ukázali neschopnost unést kritiku a argumentovat. Jak je pro jedince se základním vzděláním typické.

0 1
možnosti

Smazaný příspěvek

Příspěvek byl odstraněn autorem blogu. Opakované vložení může být smazáno redakcí.

JK

Přitom mnohem závažnější případy napadení oznamuje policie běžně měsíc po útoku. Jakl dostal zaslouženě pár facek a už je z toho kauza dva dny a policie upenlive shání svědky. ;-O

2 0
možnosti
RR

Počkej, až tobě kuželko nějaký pošuk v tramvaji nafackuje, jak budeš určitě nad věcí.

1 1
možnosti
Foto

V36í16t 70C88h21a97l36u70p21a

10. 6. 2019 17:44

Kdyz se jednalo o Necase v r.2013 a jeho kauzy, tak jste tak nekriceli po jeho odvolani. Za "padakove" kauzy byvaleho ministra obrany Kalouska jste taky nevolali po jeho odvolani. A tam neslo jen o penize ale lidske zivoty. A co tzv. "tykadlova" afera, tam snad dokonce nekdo malem sel brucet za klukovinu, ze primaloval nejakemu papalasovi na bilboardu tykadla...jaka ze to byla vlada u moci...ze by totalitni praktiky?

5 2
možnosti
VV

Nektere totalitni praktiky prezivaji cela desetileti. Mozna i staleti, pokud budeme konstitucni ci parlamentni monarchii povazovat za totalitu. takovej agent Brettschneider je v jecny.jako Lenin.

1 1
možnosti
Foto

To jste ještě neviděl ceduli s nápisem:

"Dotýkati se vedení zakázáno!" - co visí na kdejakém sloupě ? R^

5 2
možnosti

I spadlých na zem.

5 0
možnosti
Foto

Jo už se to pomalinku blíží kultu osobností. Píši dlouhé í, protože to už není kult jednoho nedotknutelného ale kult mnoha těch, co si myslí že nad ně není.

7 1
možnosti
RK

R57a55d86e57k 50K37o89h20u29t

10. 6. 2019 22:18

...víte kdo já jsem...

0 0
možnosti
PK

Snažím se pochopit Vaše myšlenkové procesy, nejprvé násilí, pak Babiš a nakonec IVK, kde se tahne logická nit uvažování, že by nenávist?

Voláním po uzavření IVK, jste trochu mimo misku a připomíná to blahé časy komunismu, nesouhlasíš s názorem zavřít, umlčet.

A konečně, s násilím zásadně nesouhlasím a facka Kalouska je projev bídy argumentů a ještě mnohem horší je podpora této "výchovné " facky a ostatní napadení jsou totéž a nejen politiků.

9 3
možnosti
Foto

Tak nevím, jestli jste to vůbec četl, nebo si do mě chcete jen kopnout. Kde tam co píšu např. o Babišovi? Ale klidně si poslužte, když to zvedne Vaše sebevědomí.

10 2
možnosti
JZ

Zasloužená karma R^:-)

9 2
možnosti
JK

J11a23n 85K22o80z22á10k

11. 6. 2019 0:45

Otevřel jsem druhý blog a co na mne nevybafne. Karma od pana Zieglera. Moc nepřemýšlíte a máte černobílý svět. Ono je to jednoduché, prostě se někam zařadit, pokud možno mezi ty rádoby moudré.

1 1
možnosti
MB

Abych zase nebyl nějakým horlivým mínusářem napaden - Pak potvrzuji vítězem voleb A. Babiše. Pro mne, je ovšem delší dobou, osobou padlou - Pak zase říkám, že - Z morálního hlediska nemá právo na nic! Je padlý na hlavu, viz EET, z neznámých popudů si oblíbil prodejce Kapra vánočního. Ten má vyjímku. Netuším, co prodejce Kapra v létě, nebo štiky v zimě. On už mi připadá, cosi - Jako Vysokonapěťový přívod geniálních nápadů, které ovšem prasklo! Dnes, již jde o praskodrát svíjící se po zemi. Přerušené vedení, nicméně stále nebezpečné - Pod napětím - Není divu, čert stále nespí a stále i nebezpečně jiskří !!

Je proto dobře, že pro demonstrující na Letné, se již vrábějí poutače! Nejsou velké, ani drahé! Buď plastová cedulka, či samolepící fólie, vše za směšných 11 Kč! Už jsem jich objednal 10 ks - nejsem blbej. Jako u čapáku, i já - To jako reklamu dám do nákladů! Tak kdo má zájem? Svého kamaráda jmenovat nebudu, aby mi to zase Arnold nevytknul - No myslím na něj ... :-) Ukázka poutače zde :

https://centralcompany.cz/vystraha-zivotu-nebezpecno-dotykat-se-el-zarizeni-nebo-dratu-p-541.html?zenid=n4nvcdgcjps56ce6t4r8m6i170

4 2
možnosti
MS

R^ Moc bych se tady nechlubil, aby nás nepostihla 5. vlna EET. Účtenky na výrobu demonstračních transparentů.

3 0
možnosti
  • Počet článků 1311
  • Celková karma 33,81
  • Průměrná čtenost 3000x
Co mě štve, o tom rád napíšu. Ale i rád něco pochválím. Mám rád hory, lyžování a horské kolo. Živím sám sebe a svou rodinu, nejsem u nikoho zaměstnán, ani nikoho nezaměstnávám. Pracuji si sám za sebe, pro sebe, své klienty a samozřejmě i státní kasu. Nebereme žádné dávky ani podpory. Nic jsem nezprivatizoval ani nezrestituoval. Pokud chcete, napište mi: tflaska@seznam.cz.